Мінус 33% корупції на українських дорогах – простий рецепт

20.11.2016 г. в 14:44, 24tv

Маю простий та дієвий рецепт зменшення кількості проявів корупції в Україні на 33 відсотки.

Саме таку частку займають випадки корупції з боку дорожної поліції, з якими, за даними опитування Transparency International, зіштовхуються українці.

1. Не порушуй ПДР.

2. Якщо порушив – не давай хабаря.

3. Якщо винен – сплачуй штраф. Якщо не винен – йди до суду та оскаржуй рішення поліції.

4. Мінус 33% випадків корупції.

Хіба важко?

загрузка...
Еще одна новость

П’ять простих способів не розбити машину в ожеледь

20.11.2016 г. в 14:44, mmr

Всім відомо, що зима – це найлютіший ворог кожного автомобіліста, адже в цей період у водіїв виникає величезна кількість проблем, починаючи від замерзлого двигуна та закінчуючи рухом на ожеледиці. Ми підготували для вас кілька простих порад, які допоможуть жінкам та водіям-новачкам спокійно пережити зиму та не потрапити в неприємну ситуацію на дорозі. Пропонуємо ознайомитися з ними разом. -- 1. Правильно вибирайте шини Як відомо, у зимовий період зчеплення автомобільних шин на дорозі залишає бажати кращого. Для того, щоб не потрапити в аварію вибирайте шини заздалегідь і дуже уважно. Більшість автомобілістів вважає, що чим більша величина протектора, тим краще тримається автомобіль на льоду. Але це не правда! Підберіть “взування” для машини з дрібним, але досить насиченим малюнком протектора. --…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

ЛуАЗ-1901 “Геолог” – волинський позашляховик, який вміє плавати

20.11.2016 г. в 14:44, autotheme

У 1975 році почалися роботи з модернізації ЛуАЗ-967 відповідно до побажань військових: тепер ТПК належало перевезення не двох, а чотирьох лежачих поранених. Розмістити таку кількість поранених можна було тільки за спиною водія: для цього платформу довелося подовжити до 4.6 м, а вантажопідйомність збільшити до 650 кг. При таких габаритах ТПК міг зберегти прохідність тільки за рахунок третього ведучого моста – звідси закономірно випливала колісна формула 6х6. Але створити життєздатну трансмісію не вийшло, і замовники забракували проект. Всюдихід спробували вдосконалити і запропонувати народному господарству. Так, в 1985 році з’явився дослідний ЛуАЗ-1901 "Геолог” з двигуном біля заднього моста. Однак і "Геолог” не продемонстрував належних ходових якостей і в серію не пішов.

Прочитать новость
загрузка...
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть