Ввезення автомобілів на іноземній реєстрації: точки непогодження та спільні цілі

12.02.2017 г. в 14:56, autocentre

В офіс ВААІД прийшли сьогодні троє хлопців – організатори акцій у підтримку проекту 5567 про дозвіл на ввезення авто на іноземній реєстрації : Олександр, Михайло і Андрій.

Відбулася цікава дискусія.

1) Щодо проекту 5567

Я – категорично проти проекту 5567. Мої співрозмовники – за. Але водночас, я – за скасування мита та акцизу на ВСІ авто (нові та уживані) для всіх українців. І тут наші позиції співпадають!

Законопроект 5567 – сирий, слабенький і завідомо непрохідний, тому за нього не проголосують у ВР (на мою думку), а після провалу 5567 я готовий разом з моїми сьогоднішніми гостями і всіма автомобілістами працювати над скасуванням мит і акцизів на імпорт авто. Для всіх, а не для обраних! Тут у нас позиції співпадають.

2) Щодо легальності тимчасового ввезення.

Я – проти, мої опоненти були за.

Я вважаю це порушенням ТК, тому тут думки у нас розійшлися і залишаються діаметрально різними. Але водночас, хлопці визнали, що якщо податки на імпортні авто зменшаться, то й багато проблем просто зникнуть.

3) Щодо тимчасового ввезення, коли це бізнес-схема.

Я категорично проти бізнес-схем, коли власники литовських фірм заробляють на українцях. Мої співрозмовники – не власники цих фірм і самі платили литовським фірмам за свої авто, так що тут особливої суперечки не було.

4) Щодо Євро-5.

Я восени 2015 року підтримував проект нардепа Фролова від перенесення Євро-5 на 2018 рік, оскільки деякі японські імпортери не були готові до Євро-5, і за це мене деякі нинішні популісти у ВР назвали противником євроінтеграції і прихильником Кремля. Тепер всі імпортери вже пристосувалися, возятьЄвро-5 і у ВААІД це питання з порядку денного знято. Наші авто вже всі відповідають Євро-5, а як у ВР щодо екостандартів ЄС вирішать – так і буде. Це вже справа зацікавлених сторін (зокрема, моїх співрозмовників). А от щодо Євро-6 треба обговорити з імпортерами та громадськістю і можливо порушити питання про перенесення.

Резюме:

Відбулася дуже цікава розмова з цікавими співрозмовниками. У чомусь у нас думки співпадають, а в чомусь вони абсолютно різні. Але і ми всі різні, а діалог потрібен завжди. І я вважаю, що нам у суспільстві треба вести саме такий діалог і намагатися одне одного почути, а не виходити на вулиці і скандувати гасла. Мені можуть закинути: “Хлопці шини на дорогах палять, ВР блокують, а ти з ними діалог ведеш…” Але хочу нагадати, що по-перше, свого часу я теж був співорганізатором акції з блокування ВР і 5-6 лютого 2009 я вийшов під ВР проти підвищення транспортного збору разом з десятками тисяч автомобілістів, по-друге, головна мета збігається: я хочу зробити автоподатки меншими, щоб авто стали дешевшими і більш доступними для українців, а мої сьогоднішні співрозмовники й опоненти (в частині питань) теж хочуть, щоб авто в Україні стали дешевшими.

І ще.. Мені дехто дорікав, що в 2011 р. я з колегами ходив до Януковича просити скасувати корупційний техогляд: «Як ти міг йти на уклін до диктатора!” А з мене корона не впала та й не було її. А от завдяки тому, що Янукович скасував потім корупційний ТО, мільйони українців позбавилися необхідності щороку платити побори за техогляд. Так що дорікайте, але я завжди відкритий і готовий до конструктивного діалогу з простими українцями.

S. до речі, хлопці були здивовані, коли дізналися, що на всі зустрічі й наради у ВР щодо цієї проблеми народні депутати – ініціатори мене чомусь не запрошували.

загрузка...
Еще одна новость

Мікроавтобус «Сула»: українська альтернатива культовій “Буханці”

12.02.2017 г. в 14:56, mmr

В Україні свого часу спробували налагодити випуск багатоцільових автомобілів «Сула», які повинні були стати альтернативою Ульяновським фургончикам і вантажівочкам, пише autocentre.ua. Розробляти багатоцільові автомобілі «Сула» взявся львівський інститут «Укравтобуспром», який, до речі, недавно відзначив півстолітній ювілей. В результаті перший публічний показ нових автомобілів відбувся на ВДНГ в Києві, влітку 1993 року. Тоді були презентовані дві версії: мікроавтобус спеціальний для місцевих перевезень – модель 3980 і автомобіль швидкої допомоги – модель 3980. Був також побудований і пікап з подвійною кабіною – модель 3990, проте його на виставку до Києва не привезли. Автомобілі «Сула» були побудовані на вузлах і агрегатах УАЗ-3303, але мали свій оригінальний…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Лучанин показав, чим відрізняються дороги в Польщі і в Україні

12.02.2017 г. в 14:56, volyn24

Луцький громадський активіст Сергій Поха показав різницю між польським та українськими дорогами. Про це луцький автомайданівець написав на своїй сторінці у Фейсбуці. "Дороги в Польші і в Україні...((", - пише Сергій Поха.

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть