Мрія гранатометника – бронемашина HAMZA MCV

17.03.2017 г. в 18:16, cheline

Міжнародний ринок озброєнь і військової техніки давно поділений між основними виробниками, однак нові розробники регулярно намагаються відвоювати своє «місце під сонцем». Не залишилися осторонь і пакистанці – у 2016 році компанія Blitzkrieg Defense Solution представила бронемашину HAMZA MCV.

Фірма, що раніше займалася тільки бронюванням різної техніки, запропонувала об’єднати в одній машині високу рухливість, місткість і вантажопідйомність бронетранспортерів, а також характерні риси захисту броньовиків класу MRAP.

Пакистанська машина нової моделі має специфічну компоновку корпусу, не дуже часто використовувану в подібних проектах. На відміну від більшості сучасних бронетранспортерів, HAMZA MCV має моторний відсік, виконаний у вигляді капота. Позаду нього розміщується загальний відсік із місцями екіпажу та десанту. Нижня частина корпусу віддається під установку агрегатів трансмісії. За межами захищеного обсягу є кілька додаткових пристроїв для розміщення тих чи інших деталей, таких як, наприклад, паливні баки.

Стверджується, що бронювання корпусу відповідає вимогам 4 рівня стандарту НАТО STANAG 4569. Це означає, що броньові деталі здатні захистити екіпаж або внутрішні агрегати машини від обстрілу зі зброї під патрон 14,5х114 мм. Чи є подібний захист всеракурсним – наразі не уточнювалося. Проектом також передбачається захист від вибухових пристроїв. Її характеристики, за офіційними даними, відповідають рівню 4B того ж стандарту. Таким чином, екіпаж і десант не постраждають при підриві 10 кг тротилу під днищем корпусу.

За даними фірми-розробника, під капотом корпусу повинен поміщатися двигун великої потужності. Тип і характеристики силової установки не називали. При цьому в офіційних матеріалах зазначається, що застосований двигун повинен забезпечувати питому потужність на рівні 20 к.с. на тонну. Інші опубліковані відомості дають змогу припускати, що для досягнення таких показників потужність двигуна повинна перевищувати 450-500 к.с.

Висока прохідність також повинна забезпечуватися ходовою частиною з колісною формулою 8х8.

Автори проекту вважають, що однією з головних рис сучасної бронетехніки є можливість повноцінного спостереження за обстановкою. Для цього бронемашина HAMZA MCV отримує відповідне обладнання. Цікавою особливістю проекту є використання максимально можливої кількості вікон. У лобовому аркуші населеного відсіку знаходяться два бронескла прямокутної форми, що виконують функції вітрового скління.

Ще два вікна меншого розміру розташовуються на бортах поруч із лобовим. Борти десантного відділення мають по п’ять прямокутних вікон, під кожним із яких поміщається власна амбразура для ведення вогню з особистої зброї. Ще два вікна з амбразурами знаходяться в кормовому листі, поруч з отвором апарелі. Таким чином, загалом корпус має 16 броньованих вікон, що є своєрідним рекордом.

Однак для спостереження за місцевістю екіпаж і десант повинні використовувати не тільки розвинене скління. Проектом передбачається установка набору відеокамер денного та нічного бачення, що передають сигнал на монітори екіпажу. Подібне оснащення має забезпечити водіння техніки в будь-який час доби. Також додатковим засобом спостереження може бути оптико-електронне обладнання бойового модуля.

Власний екіпаж бронемашини від Blitzkrieg Defense Solution повинен складатися з двох або трьох осіб, які відповідають за управління машиною, озброєння та загальний контроль дій. Крім того, є можливість перевезення 10 десантників з озброєнням.

За потреби бронемашина може використовуватися не тільки для перевезення людей. Крім того, на її базі можуть бути створені нові типи техніки того чи іншого призначення. У цьому випадку нові проекти будуть використовувати наявні можливості техніки. За даними розробника, вантажопідйомність нового шасі становить 15 тонн.

Власного вбудованого озброєння на бронетранспортері HAMZA MCV немає, однак він може оснащуватися бойовими модулями різних типів. Виробником заявлена можливість установки систем – від великокаліберних кулеметів до 30-мм автоматичних гармат.

Як повідомляється, до теперішнього часу компанія Blitzkrieg Defense Solution завершила розробку проекту HAMZA MCV і побудувала перший дослідний зразок бронемашини. Зараз прототип знаходиться на стадії ранніх випробувань і показує свій потенціал, а також дає можливість вчасно виявити та ліквідувати наявні недоліки.

Перспективна бронемашина з Пакистану має доволі цікавий вигляд, проте повноцінну оцінку проекту дати поки що не можна. Опубліковані дані свідчать про наявність деяких позитивних рис, а помітні недоліки або відсутні, або просто не впадають в очі. Залишається сподіватися, що в майбутньому компанія опублікує докладні дані про машину HAMAZ MCV, що дадуть можливість вивчити її та скласти власну думку.

Характеристики ББМ Hamza

Розміри (довжина х ширина х висота), м 7,5 х 2,6 х 2,6

Екіпаж, чол 3+10

Бойова маса, т до 26

Двигун (потужність), к.с. до 600

Підвіска повністю незалежна

Швидкість, км/год 110

Запас ходу, км 600

Кут підйому, % 60

Боковий крен, % 30

Кліренс, мм 500

Вертикальна перешкода, м 0,5

Ширина рову, м 1

загрузка...
Еще одна новость

ЗАЗ капітально відремонтував один військовий КамАЗ

17.03.2017 г. в 18:16, golos

Завод, здатний випускати тисячі авто, здебільшого простоює. Техніку вже передано 23-му мотопіхотному батальйону 56-ї мотопіхотної бригади. Передові підрозділи останньої, як відомо, обороняють Маріуполь. Очевидно, що це гарна новина, особливо з огляду на те, що протягом минулого року підприємство «поставило на колеса» 20 одиниць техніки для військових. Утім, зараз про інше. Країна змушена вести «війну, якої немає», і ця війна — війна моторів. Вона вимагає безлічі техніки різного призначення — від евакуаційних авто до танків з літаками. Окрім того, бої машини не жаліють (важкі умови експлуатації, пошкодження тощо), тому вони потребують постійного обслуговування та ремонту. У цьому плані у нашої держави, на щастя, є така компанія, як ЗАЗ. Тобто «єдине підприємство, яке має повний цикл…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Видео: что может быть, если перепутать педали

17.03.2017 г. в 18:16, motormania

Перепутанные педали могут стать причиной самых разных последствий. Например, стоит только вспомнить про кроссовер, который эффектно влетел в крышу дома. А совсем недавно в Бразилии из-за столь распространенной ошибки за рулем произошло не менее впечатляющее ДТП. Водитель на Chevrolet Cruze перепутал педали, пробил стену дома на довольно приличной высоте и едва не вылет наружу, застряв на полпути к падению.

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть