У Києві з’явиться новий вид транспорту

18.03.2017 г. в 13:37, mmr

Через два-три роки в Києві може з’явитися новий вид транспорту — метробус. Нова система швидкісного громадського транспорту Bus Rapid Transit (BRT) з’єднає віддалені райони столиці з центром та між собою. Наприклад, Троєщину і Дарницю із Севастопольською площею та центром. Експерти-урбаністи підтримують цю ідею частково.

З Троєщини на Севастопольську

Метробус являє собою рухомий склад, схожий на тролейбус або автобус, але з набагато більшою пасажиромісткістю, який рухається по окремо огородженій смузі дороги. «Якщо середня швидкість автомобілів у завантаженому міському трафіку становить 23 км/год, то метробус буде їхати зі швидкістю 35 км/год. До того ж, за рахунок окремої смуги, він не заважатиме автомобілістам і створюватиме пробки. У травні наші фахівці завершать техніко-економічне обґрунтування проекту. Ми розраховуємо за два-три роки запустити перший маршрут», — розповів заступник глави КМДА Ілля Сагайдак.

За словами чиновників, Світовий банк готовий профінансувати проект. В першу чергу в планах вирішити найгострішу транспортну проблему в столиці — сполучення між лівим і правим берегами. У зв’язку з цим першочерговим перспективним коридором є маршрут від Троєщини через міст Бандери, вулицю Теліги, Шулявський шляхопровід, проспект Чоколівський — до Севастопольської площі. Довжина лінії складе 22,38 км, метробус на цьому маршруті зможе перевозити близько 141 тис. пасажирів на день.

«Після створення ТЕО потрібно проаналізувати дорожнє полотно, потім визначити місця для пересадочних станцій, а також вирішити, який саме транспорт запускати на маршрут. Швидше за все, це будуть тролейбуси, бо пальне для автобусів дорожче від електрики, та й контактна лінія по цьому маршруту у нас вже практично готова», — кажуть у департаменті транспортної інфраструктури КМДА. Крім того, виберуть і розміри рухомого складу, тому що метробуси бувають 10-, 20 – і 30-метрові. За попередніми підрахунками, будівництво лінії Троєщина — Севастопольська площа обійдеться в 120 млн євро. Ще 30 млн — вартість транспорту. «Для функціонування даного маршруту необхідно 60 одиниць техніки: 50 — у рейсі, 10 — запасні на випадок поломок», — кажуть у мерії.

Друга лінія BRT може пройти по лівому березі — від Дарницької площі на Лісовий масив, її ємність оцінюють в 160 тисяч осіб на добу. В подальшому крім цих двох маршрутів планується створити ще: Дарниця — пл. Севастопольська, пл. Тараса Шевченка — пл. Льва Толстого, Виноградар — пл. Льва Толстого, Троєщина — мас. Харківський, ст. м. «Чернігівська» — пл. Севастопольська, Дарниця — пл. Льва Толстого, мас. Харківський — пл. Льва Толстого, Святошин — Видубичі, Троєщина — Дарниця, Дарниця — Нивки. Дані маршрути дозволять перевозити понад 290 тисяч пасажирів щодня.

“Краще розвивати трамвайні маршрути”

Урбаніст Григорій Мельничук упевнений, що нова система швидкісного транспорту для Києва може бути оптимальним рішенням, якщо розглядати її локально. Але покриття всієї столиці лініями метробуса експерт вважає недоречним. «BRT з’явилася в 90-х роках в країнах Латинської Америки як більш дешевий замінник метро та трамваїв, які у нас є. Метробусы будуть дійсно корисні на лінії Троєщина — Севастопольська площа. Але що стосується інших міських напрямків, то потрібно розвивати трамвайний маршрут, для початку — збільшити пасажиропотік шляхом збільшення розмірів транспортних складів. Це до того ж заощадить гроші», — говорить він.

загрузка...
Еще одна новость

В Україні створено новий автомобіль

18.03.2017 г. в 13:37, autonews

Компанія «АМАКО УКРАЇНА» у співпраці з компанією Polycar, на шасі IVECO Daily 72-150 розробила компактний, маневрений 6-кубовий самоскид з 3-стороннім розвантаженням для універсального використання. Шасі Iveco Daily було обрано з-за широкого спектру колісних баз. Це дозволило підібрати таку колісну базу (а вона становить 3750 мм), яка забезпечує невеликий звис і хорошу розваговку по осях. У найближчих конкурентів вибір колісних баз менше, і для того, щоб отримати потрібний параметр, довелося б обрізати шасі. Габаритна довжина самоскида становить 6220 мм, а діаметр розвороту – всього 12,5 м – як у легкових авто, що дуже зручно в міських умовах. Повна маса машини – 7200 кг. Вантажопідйомність шасі – 4800 кг, кузов важить близьк…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Жуткое ДТП во Львове: пешехода переехал цементовоз (видео)

18.03.2017 г. в 13:37, vedomosti

17 марта, в 18.55 во Львове произошло трагическое ДТП. Как сообщают очевидцы в соцсети, цементовоз переехал пешехода. Инцидент произошел на улице Ивана Франко возле пиццерии "Челентано". Жертва ДТП погиб на месте происшествия.

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть