Євро 6 і техогляд 2017: цілі та реалії України

20.03.2017 г. в 11:29, autocentre

Доки всі сперечаються стосовно того, яким саме екологічним стандартам ЄС Євро 4, 5, 6 має відповідати імпортований в Україну автомобіль і чи дозволяти тимчасове ввезення в Україну автомобілів, які не відповідають Євро-5, Україна імплементує наше законодавство до вимог ЄС і Угоди з ЄС. Ми можемо дискутувати до кінця світу, але Україна зобов’язалась ввести обов’язковий техогляд авто відповідно до Угоди з ЄС і нас з вами слухати ніхто не буде.

Нагадаю вам, що в ЄС під час імпорту вживаних авто не перевіряють екологічний клас Євро-6, а проводять техогляд на відповідність викидів СО такого авто чинним нормам. Коли ця система почне працювати і у нас, то ввезти авто навіть із документами Євро-5 буде непросто, якщо воно не пройде техогляд на відповідність еко-вимогам. А 70% іномарок, що їздять в Україні, такий ТО просто не пройдуть!

І про що ми дискутуємо? Народні депутати можуть формально дозволити імпорт в Україну авто навіть з Євро-0, а не Євро-5, але обов’язковий техогляд буде введено (оскільки це зобов’язання в Угоді з ЄС), нас із вами питати ніхто не буде і всі ці авто вже з нового року чи пізніше підуть “на розборку”.

Не про те ми дискутуємо.

Я був ініціатором скасування техогляду у 2011-му , але я виконуватиму вимоги Угоди з ЄС, ратифікованої Україною, хоча сама редакція Угоди і Директиви ЄС про введення техогляду мені не подобаються. Хтось не вірить, що Закон про обов’язковий техогляд буде, хоч він мені і не подобається?

Я завжди говорив, що був проти чинної редакції Угоди з ЄС, але мені буде цікава реакція людей, які вимагали підписати Угоду з ЄС, не читаючи її, а після виконання Угоди та введення ТО, яке не пройдуть, казатимуть, що вони вже проти.

Так що проблема не в еко-стандартах! Ще раз наголошую, ВР може дозволити ввозити навіть Євро-0, але ці авто не пройдуть ТО на відповідність викидів чинним Директивам ЄС і підуть на “розборку”. Я проти занадто жорстких екологічних європейських вимог стосовно викидів під час проведення техогляду авто і вважаю, що основна увага у країні з пальним Євро-3 і Євро-4 має приділятися безпеці авто, але хто мене слухає… На жаль.

загрузка...
Еще одна новость

В Украине показали новые автомобили для военных

20.03.2017 г. в 11:29, bigmir

Компания Богдан-Моторс продемонстрировала военным бронированный автомобиль Барс-8 и специальный командирский Богдан 2351 собственной разработки. Показ новых образцов состоялся на полигоне воинской части в Бердичеве, передает преcс-центр корпорации. Бронированный автомобиль Барс-8 имеет грузоподъемность более 2-х тонн и предназначен для перевозки…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Керченский мост разваливается на части

20.03.2017 г. в 11:29, politeka

Керченский мост в Крыму в очередной раз оказался на грани полного разрушения. Как передает Politeka, в минувшие выходные мост настолько пострадал от шторма, что стал буквально разваливаться на части. Соответствующую видеозапись очевидцы выложили в сеть. В частности, на видео видно, как волны прибили к берегу в районе «Змеинки» гофрированные трубы,…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть