В Україні хочуть змінити правила отримання автомобілів

27.03.2017 г. в 11:40, automotoclub

Автомобільний ринок України заполонили лізингові компанії-шахраї, які збирають з клієнтів аванси, але в підсумку не надають у користування автомобілі або сільгосптехніку.

Псевдолізингові компанії домовляються з клієнтом про початковий платіж, який інколи може доходити до 50% від вартості техніки, але після підписання договору виявляється, що гроші були сплачені за надання консультації, це адміністративні внески, комісії та ін. В результаті людина залишається і без грошей, і без техніки.

Ситуація ускладнюється ще й тим, що навіть у суді дуже складно довести факт обману, так як клієнт підписує договір добровільно. При цьому, навіть якщо людина попередньо ознайомилася з документом, шахраї нерідко просто підміняють його перед внесенням грошей. А розірвати договір найчастіше не можна, оскільки в такому випадку про відшкодування збитків можна забути.

Як розповіла директор Асоціації лізингодавців України Марина Масич, таких недобросовісних компаній стає все більше, а управу на них знайти складно.

"Українці перестають довіряти лізинговим компаніям. Потрібно створити окрему профільну організацію, яка буде виявляти шахраїв і боротися з фірмами, які насправді не надають лізингові послуги", — зазначила Масич.

Втім, як зазначив член Нацкомфінпослуг Олександр Залєтов, хоч проблеми законодавчого забезпечення лізингу, як і раніше існують, кількість скарг на якість послуг за останній рік зменшилася вдвічі, до 74. Також зменшилася загальна кількість компаній — їх залишилося трохи більше 200, що на 78 менше, ніж у 2015 році.

Разом з тим, їх активність збільшилася. Так, загальний обсяг лізингового ринку в минулому році зріс на 13%, до 22,6 млрд грн. "У цілому, активи компаній зросли вдвічі і досягли довоєнного часу. По автомобілям, наприклад, приріст склав більше 70%. Автолізинг як і раніше залишається основою нашого портфеля", — розповіла Масич.

Втім, не тільки пересічні українці страждають від шахрайських лізингових фірм. Бувають і зворотні випадки. Приміром, учасники ринку стурбовані недавнім судовим рішенням, відповідно до якого клієнту дозволили повернути техніку, яку він свого часу взяв в лізинг, а саму фірму, в свою чергу, зобов'язали повернути людині сплачені раніше гроші

Компанії налякав цей прецедент. Якщо такі судові рішення стануть масовими, то ринок просто завалиться, впевнені вони. "Суди таким рішенням фактично благословили безкоштовне користування лізинговою технікою", — додала Масич.

Питання законодавчого врегулювання в галузі стоїть дуже гостро. Лізингова асоціація вже підготувала низку ініціатив, щоб вирішити цю проблему. Перш за все, хочуть врегулювати питання з ПДВ, який стягується при вилученні техніки і, по суті, на учасників ринку лягає додатковий податок у розмірі 20%.

Асоціація вже представила на розгляд Кабміну законопроект на цю тему, який був схвалений ЄБРР.

Профільна асоціація спільно з парламентським комітетом і регулятором ринку виступили з пропозицією прийняти новий закон "Про фінансовий лізинг", який, на їхню думку, підготував б ґрунт для приходу нових гравців, підвищив конкуренцію в галузі і знизив вартість надання послуг. За словами Масич, законопроект вже знаходиться у Верховній Раді і незабаром буде зареєстрований. Непідйомні ціни

Українці незадоволені не тільки безладом на лізинговому ринку, але і дорожнечею таких послуг.

До і без того чималої переплати за техніку додався ще один нюанс. З минулого року в Україну заборонили ввозити авто нижче екологічного стандарту Євро-5. Фактично машини Євро-3 і Євро-4 зникли з лізингового ринку, констатують експерти. І якщо звичайні водії ще якось можуть миритися з цим фактом, то перевізники відверто страждають.

"У перевізників автопарки зношуються, але транспорт Євро-5 дуже дорогий і багатьом не по кишені. Раніше вони брали в лізинг машини класу Євро-3. Зрозуміло, що техніка Євро-5 краще за якістю, а її ресурс набагато більший, але гроші на неї є не у всіх", — зазначив гендиректор компанії "ЕСКА Капітал" Антон Дядюра.

загрузка...
Еще одна новость

BMW выпустила видео, в котором собрала вместе концепты Vision Next 100

27.03.2017 г. в 11:40, toneto

Концепты BMW Vision Next 100, Rolls-Royce Vision Next 100, Mini Vision Next 100 и BMW Motorrad Vision Next 100 были представлены в прошлом году в рамках празднования столетнего юбилея баварской компании. Эти четыре прототипа демонстрируют основные направления, в которых будет развиваться транспорт в следующие сто лет. Ключевые понятия – автономное вождение, индивидуальность, инновационные средства безопасности, широкие сетевые возможности и электромобильность. Концепты рассчитаны на удовлетворение разных запросов: от самобалансирующегося мотоцикла, на котором можно безопасно ездить без шлема, до ультрароскошного беспилотного транспортного средства с искусственным интеллектом, в которой вообще не предусмотрено место для водителя.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Киевские власти решили основательно взяться за ремонт дорог

27.03.2017 г. в 11:40, rbc

Столичная власть поставила перед собой задачу капитально отремонтировать в Киеве 300 км дорог. Столичная власть в этом году увеличила финансирование ремонта столичных дорог для приведения их в надлежащее состояние. Об этом заявил в эфире канала "Киев" мэр Киева Виталий Кличко, сообщает РБК-Украина со ссылкой на пресс-службу КГГА. Он напомнил, что в прошлом году было отремонтировано 200 км столичных дорог. При этом, подчеркнул мэр, те дороги, которые ремонтировались в 2015-2016 годах, имеют гарантийный срок 5 лет, и в случае повреждений, подрядчик их будет ремонтировать за собственные средства. Кличко отметил, что в этом году столичная власть поставила перед собой задачу капитально отремонтировать в Киеве 300 км дорог. Мэр подчеркнул, что в этом году будут отремонтированы те дороги, которые капитально не ремонтировались 30-40 лет. Вмест…

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть