Наші АЗС вбивають автотранспорт

18.06.2017 г. в 09:09, pogliad

Найважливішим фактором, який впливає на роботу двигунів, є неякісне пальне. На Буковині його якість ніхто не контролює.

Ремонт навіть старенького радянського автомобіля – досить затратна річ. Про дорогі та сучасні автомобілі і говорити годі. Часто суми вимірюються тисячами доларів.

Загалом на технічний стан автомобіля впливають два основних фактори – стан доріг та якість пально-мастильних матеріалів. Якщо ремонтувати дороги у нас не поспішають, мовляв, це дуже дорого, то пальне, здавалось би, перевірити не так складно. Але на практиці все навпаки.

Автомеханіки кажуть, що двигуни автомобілів просто вбиває пальне, яке автовласники заливають на АЗС. В результаті це призводить до непередбачуваних чималих витрат на ремонт свого «залізного коня».

- Коли паливна система автомобіля працює нестабільно і ви відчуваєте вібрацію двигуна під час руху – то це, скоріш за все, пов’язано з використанням неякісного пального, - каже автомеханік, «моторист» Андрій Коржос. – Можна сказати, що від цього страждає не якийсь окремий агрегат чи вузол мотора, та загалом автомобіль. Спробуймо порахувати – страждають та виходять з ладу свічки запалювання, форсунки, стінки циліндрів, клапани, кільця, бензонасос, вихлопна система тощо. Коли погане, неякісне пальне, то забивається паливний фільтр.

За словами «моториста», під час згоряння неякісного пального утворюється сірчана кислота, яка змішуючись з моторним мастилом руйнує двигун. Надзвичайно дорого обходиться забруднення форсунок смолистими відкладеннями. З часом вони взагалі забиваються і не розпилюють пальне.

Щоб принаймні зменшити зношування двигуна та не витрачати величезні суми на ремонт, потрібно заправляти автомобіль якісним пальним. Хоч у сучасних реаліях це надзвичайно складно. Фактично якість пального на заправках ніхто не контролює. Принаймні зробити це на місцевому рівні нереально. Тому пов’язати поломку вашого автомобіля та якість пального – марна справа.

Наприклад, на різних заправках різниця між ціною одного і того ж виду пального може становити зо три-чотири гривні. Але навіть у розкручених мережах ніхто не дасть гарантію, що заливаємо бездоганне пальне.

- Ми не маємо можливостей перевіряти якість пального. Є відповідні технічні регламенти, яким кожен вид пального має відповідати, - каже провідний інженер ДП «Буковинастандартметрологія» Ігор Суворов. – У нашій області такої лабораторії взагалі немає. Але на АЗС мають бути відповідні документи, які підтверджують якість пального (накладні на кожен вид пального).

Та найголовніше, необхідно довести, що автомобіль вийшов з ладу саме через неякісне пальне. Висновок може дати хіба що судовий експерт.

- Ми можемо відібрати зразки пального та перевірити його якість. Але не можемо встановити, чи саме воно спричинило поломку. Для лабораторного дослідження має бути скарга. Але у нас такої лабораторії немає, тому доведеться його направляти в іншу область (якщо держава на це виділить відповідні кошти). Щоб визначити, що двигун вийшов з ладу через пальне, мають призначити судову експертизу, - каже фахівець із питань захисту прав споживачів Надія Кутиніна.

Олесь ЗАДНІСТРОВСЬКИЙ

загрузка...
Еще одна новость

Украинцам пообещали электромобили по 7 тыс. евро

18.06.2017 г. в 09:09, cardiagram

Спрос на электрокары в Украине не спадает уже который месяц. Это побуждает автопроизводителей выводить на отечественный рынок новые модели. Так французская компания Renault рассматривает возможность представить украинцам свой самый бюджетный и необычный электромобиль – Renault Twizy. В Европе Renault Twizy в минимальной комплектации стоит около 7 000 евро. За эти деньги вы получаете двухместный электромобиль без классических дверей. Запас хода – всего 90 километров. Для сравнения, Nissan Leaf, который почти оккупировал украинский рынок, на одном заряде может проехать до 250 км, но и это далеко не рекорд.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Більша половина автомобілів попаде під нову заборону: що слід врахувати водіям?

18.06.2017 г. в 09:09, automotoclub

У Європі розпочата масована атака на авто з дизельними моторами (а заодно і на їх власників). У США, навпаки, атакує бензинове лобі. Хто переможе в цій еволюційної гонці, поки не зрозуміло. Німецька Süddeutsche Zeitung опублікувала інтерв'ю з мером Мюнхена Дітером Райтером, в якому він висловився про майбутню заборону експлуатації дизельних машин в столиці Баварії. За словами обер-бургомістра, до такого кроку керівництво міста підштовхнули «несподівані і шокуючі» результати вимірів рівня оксидів азоту (NО). Обмеження планується ввести для всіх автомобілів, які не відповідають класу «Євро-6», через що постраждають від 130 до 170 тисяч німецьких автовласників. Раніше про введення обмежень для машин на «важкому» паливі повідомила влада Штутгарта. Берлі…

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть