Размеры батареи — поражают: Представлен самый большой электромобиль в мире

22.09.2017 г. в 17:59, cfts.org.ua

В Швейцарии презентован самый большой электромобиль в мире. Им стал громадный карьерный самосвал Komatsu весом 45 тонн. И это не прототип: вскоре грузовик поступит в эксплуатацию,

Самосвал Komatsu HD 605-7 решили переделать в электрокар в рамках эксперимента. Команда инженеров установила электромоторы вместо 715-сильного турбодизеля.

Поражает батарея электрического грузовика. Она состоит из 1440 никелевых, марганцевых и кобальтовых ячеек общей емкостью 700 кВт-ч. Для справки: у легковых электрокаров емкость редко превышает 100 кВт-ч. Весит батарея 4,5 тонны.

Также впечатляющей получилась система рекуперативного торможения. За короткую поездку она способна подзарядить батарею на 40 кВт-ч.

загрузка...
Еще одна новость

Адміністрація Президента висловилася про пільгове розмитнення авто «на евробляхах»

22.09.2017 г. в 17:59, autotheme

Посадовці вважають водіїв автомобілів з іноземною реєстрацією загрозою. Створення преференцій для окремих груп платників податків, які потребують пільгового розмитнення автомобілів, є не нормальною ситуацією. Таку думку в кулуарах 14-го щорічного форуму YES, організованого фондом Віктора Пінчука, озвучив заступник глави Адміністрації Президента України з питань проведення адміністративних, соціальних і економічних реформ Дмитро Шимків. Цитата: «Вважаю, що створення преференцій для окремих верств населення, які на цьому спекулюють, є ненормальним підходом з точки зору розвитку економіки. Тим більше, що ввозяться використані автомобілі, які створюють загрозу на дорогах», — підкреслив Дмитро Шимків. На думку Дмитра Шимківа, водії таких автомобілів поводяться небезпечно і неадекватно. Вони часто стають…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Унікальний прототип початку 90-х гниє під відкритим небом

22.09.2017 г. в 17:59, autotheme

На перший погляд може здатися, що це звичайна ВАЗівська «десятка», власник якої, до того ж, не особливо за нею стежив. Але насправді це не просто ВАЗ-2110, а унікальний прототип Лади, зроблений за 5 років до початку серійного випуску цієї моделі. Даний автомобіль був виготовлений в 1991 році ще за часів Радянського Союзу, про що свідчить відповідна табличка «Зроблено в СРСР». Також можна побачити позначку «Для запчастин», вона говорить про те, що це прототип, а не товарна машина. Яким чином прототип ВАЗ виявився в приватних руках – не відомо. Протягом останніх років він гнив під відкритим небом, поки хтось не впізнав в ньому «радянський ексклюзив», у якого навіть передні вікна явно не серійні. Тепер машина продається. Незважаючи на жахливий стан, продавець з Татарстану просить за неї 250 тисяч…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть