Олег Назаренко: Шанс для України в автовиробництві

27.09.2017 г. в 18:29, obozrevatel

Кабмін готує проект постанови, якою значно спрощує вимоги до інвесторів - автозаводів, які ТЕОРЕТИЧНО можуть відкрити в Украіні виробництво авто. Зараз існують досить жорсткі умови, при яких украінські автовиробники звільняються від сплати мита.

Наприклад, протягом перших 36 місяців з дня початку роботи вони можуть ввозити таку кількість моделей кузовів для крупновузлового складання транспортних засобів, яка не може більше ніж у 3 рази перевищувати кількість моделей, що виробляють із застосуванням технологічних процесів зварювання, фарбування кузова та складання транспортного засобу.

Тобто виробив 1 тис авто з покраскою і зваркою, то можеш ввезти безмитно 3 тис авто для простого складання.

​А ось починаючи з 37 місяця і до 8 років можна ввозити таку кількість моделей кузовів для крупновузлового складання транспортних засобів, яка не може більше ніж у два рази перевищувати кількість моделей транспортних засобів із застосуванням технологічних процесів зварювання, фарбування кузова та складання транспортного засобу. Тобто, виробив з покраскою/ зваркою 1 тис авто і вже можеш безмитно ввезти лише 2 тис авто.

І на восьмий рік роботи всі зобов‘язуються досягти середнього ступеня локалізації виробництва продукції в 50%.

ТАК Є ЗАРАЗ!

І ось КМУ своєю постановою планує зняти обмеження і по локалізації, і по кількості авто для крупновузлового (СКД) складання.

Що сказати? Хтось може заперечувати мовляв "локалізація потрібна, бо дозволить створити більшу кількість робочих місць" і так далі.

Згоден, але я реаліст і я знаю, що і в Росіі, і в Словакіі всі автозаводи починали САМЕ з СКД- крупновузлового складання (як в народі кажуть: "з прикручування коліс"), а вже потім самі без викручування рук зі сторони влади переходили до локалізації своїм САМОСТІЙНИМ рішенням і без примусу.

Існуючі обмеження та диктат умов владою робив неможливим прихід до України інвесторів (я знаю, що капіталісти примусу і диктату умов не люблять)!

Відміна цих обмежень дає Украіні хоч теоретичний, але шанс!

Я часто критикую уряд, але цю ініціативу Мінекономрозвитку і іх проект підтримую на 100% .

Респект Міністру, заступнику Міністра Максу Нефьодову та іх колегам!

Редакция сайта не несет ответственности за содержание блогов. Мнение редакции может отличаться от авторского.

загрузка...
Еще одна новость

В Украине придумали, как спасти дороги от многотонных фур

27.09.2017 г. в 18:29, obozrevatel

Украина терпит огромные убытки. Многие километры украинских дорог сегодня представляют жалкое зрелище из-за того, что их покрытие изуродовано в результате движения многотонных фур. Убыток от этого ежегодно составляет два миллиарда гривен. Об этом во вторник, 26 сентября, сообщили представители Государственной службы Украины по безопасности на транспорте. "Для решения проблемы должен быть качественный габаритно-весовой контроль. Поэтому мы закупаем 78 передвижных лабораторий", - рассказал журналистам глава Службы Михаил Ноняк. Он отметил, что служба рассчитывает получить такие лаборатории до конца текущего года на деньги, полученные от гранта Европейской комиссии в рамках проекта технической помощи. В Уктрансбезопасности подчеркнули, что проблему с перегруженным транспортом необходимо также решать на законодательном уровне. Так, оштрафованные транспортные средства предлагае…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Укравтодор: Пріоритетом у 2018 році буде транспортний коридор Львів-Умань-Одеса

27.09.2017 г. в 18:29, ukrinform

Основна увага «Укравтодору» у наступному 2018 році буде приділена будівництву та відновленню доріг у коридорі Львів-Умань-Одеса. Про це повідомив у Любліні під час конгресу ініціатив Східної Європи виконуючий обв'язки керівника «Укравтодору» Славомір Новак, повідомляє кореспондент Укрінформу. «Коридор Львів-Умань-Одеса - це основне завдання по нашим планам на наступний рік», - сказав Новак. Він зауважив, що цей коридор планується повністю відновити у 2018 році. А основним своїм завданням як керівника «Укравтодору» Новак назвав будівництво коридору, який з'єднає порт в Одесі з портом у Гданську. «Це моє першочергове завдання як керівника», - зазначив Новак. За його словами, в 2017 році буде остаточно розроблено і затверджено план розвитку доріг на 2018-2022 роки. «Це перший конкретний…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть