Олег Назаренко: Шанс для України в автовиробництві

27.09.2017 г. в 18:29, obozrevatel

Кабмін готує проект постанови, якою значно спрощує вимоги до інвесторів - автозаводів, які ТЕОРЕТИЧНО можуть відкрити в Украіні виробництво авто. Зараз існують досить жорсткі умови, при яких украінські автовиробники звільняються від сплати мита.

Наприклад, протягом перших 36 місяців з дня початку роботи вони можуть ввозити таку кількість моделей кузовів для крупновузлового складання транспортних засобів, яка не може більше ніж у 3 рази перевищувати кількість моделей, що виробляють із застосуванням технологічних процесів зварювання, фарбування кузова та складання транспортного засобу.

Тобто виробив 1 тис авто з покраскою і зваркою, то можеш ввезти безмитно 3 тис авто для простого складання.

​А ось починаючи з 37 місяця і до 8 років можна ввозити таку кількість моделей кузовів для крупновузлового складання транспортних засобів, яка не може більше ніж у два рази перевищувати кількість моделей транспортних засобів із застосуванням технологічних процесів зварювання, фарбування кузова та складання транспортного засобу. Тобто, виробив з покраскою/ зваркою 1 тис авто і вже можеш безмитно ввезти лише 2 тис авто.

І на восьмий рік роботи всі зобов‘язуються досягти середнього ступеня локалізації виробництва продукції в 50%.

ТАК Є ЗАРАЗ!

І ось КМУ своєю постановою планує зняти обмеження і по локалізації, і по кількості авто для крупновузлового (СКД) складання.

Що сказати? Хтось може заперечувати мовляв "локалізація потрібна, бо дозволить створити більшу кількість робочих місць" і так далі.

Згоден, але я реаліст і я знаю, що і в Росіі, і в Словакіі всі автозаводи починали САМЕ з СКД- крупновузлового складання (як в народі кажуть: "з прикручування коліс"), а вже потім самі без викручування рук зі сторони влади переходили до локалізації своїм САМОСТІЙНИМ рішенням і без примусу.

Існуючі обмеження та диктат умов владою робив неможливим прихід до України інвесторів (я знаю, що капіталісти примусу і диктату умов не люблять)!

Відміна цих обмежень дає Украіні хоч теоретичний, але шанс!

Я часто критикую уряд, але цю ініціативу Мінекономрозвитку і іх проект підтримую на 100% .

Респект Міністру, заступнику Міністра Максу Нефьодову та іх колегам!

Редакция сайта не несет ответственности за содержание блогов. Мнение редакции может отличаться от авторского.

загрузка...
Еще одна новость

В Украине придумали, как спасти дороги от многотонных фур

27.09.2017 г. в 18:29, obozrevatel

Украина терпит огромные убытки. Многие километры украинских дорог сегодня представляют жалкое зрелище из-за того, что их покрытие изуродовано в результате движения многотонных фур. Убыток от этого ежегодно составляет два миллиарда гривен. Об этом во вторник, 26 сентября, сообщили представители Государственной службы Украины по безопасности на…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Укравтодор: Пріоритетом у 2018 році буде транспортний коридор Львів-Умань-Одеса

27.09.2017 г. в 18:29, ukrinform

Основна увага «Укравтодору» у наступному 2018 році буде приділена будівництву та відновленню доріг у коридорі Львів-Умань-Одеса. Про це повідомив у Любліні під час конгресу ініціатив Східної Європи виконуючий обв'язки керівника «Укравтодору» Славомір Новак, повідомляє кореспондент Укрінформу. «Коридор Львів-Умань-Одеса - це основне завдання по…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть