Що краще слухати за кермом, щоб уникнути ДТП

13.10.2017 г. в 11:51, mashyna.com.ua

Завдяки науково-технічному прогресу, кожен водій може вибирати на свій смак, що слухати за кермом – музику, аудіокниги, лекції або останні новини по радіо. При цьому не варто забувати, що будь-який звуковий ряд певним чином впливає на психоемоційний стан водія, від якого залежить увага та реакція, повідомляє Твоя МАШИНА.

Відомо, що музика змінює не лише наш настрій, але й фізіологічні процеси. Наприклад, отримуючи задоволення від прослуховування за кермом хітів агресивного блек-металу або жорсткого ритмічного хауса, водій може і не відчути, що у нього активізувався кровообіг, підвищився тиск, почастішав пульс тощо. І як органічно на цьому тлі виглядає просте і, на перший погляд, невинне бажання додати газку. А потім ще і ще, тільки не дай Бог, щоб запальний хіт типу Highway To Hell від легендарних австралійських рокерів став останнім, що почує людина в своєму житті. Погодьтеся, важко уявити, як «золотий» студент на Lamborghini встановлює рекорди швидкості на трасі Київ-Бориспіль під ноктюрн Шопена.

З іншого боку, любителі блюзу або мінорної класики, навпаки ризикують задрімати. Це теж може стати фатальним.

Звичайно, ступінь впливу музики і взагалі звуків на нервову систему у кожної людини різна, але її вплив на нас не варто недооцінювати. Це довели вчені, які запевнили, що певний темп і гармонія можуть мати як збудливий ефект, так і розслабляючий, а нерегулярні ритми і часті дисонанси в мелодії впливають на нервову систему людини просто руйнівно.

Зрозуміло, яку музику слухати, кожен вирішує сам, але слід мати на увазі, що на тлі вічного стресу і хронічного недосипання жорсткий та агресивний ритм підвищить тонус, вичавить останні сили і швидше призведе до втоми. Натомість заспокійлива музика притупить увагу. При цьому не варто зловживати з гучністю – чим вище її рівень, тим швидший і результативніший вплив.

Для багатьох автолюбителів альтернативою служать аудіокниги. Але, як з’ясувалось, слухати за кермом романи, повісті, оповідання та лекції – не найкращий варіант, тому що в цьому випадку доведеться зосередитись або на ситуації на дорозі, або на змісті почутого. До того ж занадто захоплюючий сюжет може цілком поглинути увагу водія, а це прямий шлях до ДТП.

Збираючись в дорогу краще запастися нейтральною музикою, не дуже швидкою і ритмічною, але і не зовсім сумною та заспокійливою.

На думку психологів, найсприятливіша для людини мелодія має шістдесят ударів на хвилину, тобто удар в секунду. Така музика оптимізує діяльність мозкової і нервової системи. Можна, звичайно, ще порадити слухати в дорозі радіо, проте новини і ток-шоу на більшості наших радіостанцій зовсім не вирізняються позитивом та безтурботністю, а тому навряд чи принесуть користь водіям.

загрузка...
Еще одна новость

«Грешники» стоянки: Как наказывают нарушителей правил парковки в Германии

13.10.2017 г. в 11:51, autonews

Несоблюдение правил парковки является самым частым административным правонарушением в Германии. Мест для стоянки на улицах мало, количество машин постоянно растет, а немецкие контролеры славятся своей бдительностью и хорошим знанием подотчетной территории. Согласно данным исследования компании Inrix, по количеству штрафов за неправильную парковку на душу населения в Германии лидирует Штутгарт — 1,5 штрафа в год. Далее в первой пятерке — Франкфурт-на-Майне (1,39), Кельн (1,34), Берлин (1,29) и Дюссельдорф(1,15). Почти 100-процентный способ лишиться сотни-другой евро — припарковать машину на месте для инвалидов. Даже в городах с относительно либеральной контрольной политикой такие автомобили эвакуируют в кратчайшие сроки. Штраф — 35 евро плюс оплата эвакуатора и административных сборов. Парковка во втором ряду, то е…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В Раде написали закон об авто на еврономерах

13.10.2017 г. в 11:51, www.segodnya.ua

Законопроект по решению проблемы с автомобилями на европейской регистрации уже разработан. Об этом заявила председатель Комитета ВР по вопросам налоговой и таможенной политики Нина Южанина. "Законопроект готов и готов именно с той идеологией, которую проговаривали с активистами и без них. Я думаю, что общество также ожидает, какое решение может принять власть. Я пытаюсь сейчас собрать руководителей исполнительной ветви власти и законодательной для того, чтобы в последний раз проговорить концепцию законопроекта, который мы будем предлагать. Она отличается от того, что мы говорили с участниками акции", – заявила Южанина. По ее словам, одной из причин нежелания растаможивать автомобили в Украине является завышенная ввозная пошлина и НДС. "Не в акцизном налоге вся причина того, почему не хотят официально растаможивать эти автомобили. Еще есть уплата ввозной пошлины –…

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть