Поліцію через суд змусили штрафувати окрему категорію водіїв

07.12.2017 г. в 14:35, mashyna.com.ua

Днями в окружному адмінсуді Києва прийняли безпрецедентне рішення – там визнали бездіяльність Нацполіціі при перевірках законності роботи таксистів. В УТМА, яка судилася з відомством, тепер чекають, що патрульні перевірятимуть і штрафуватимуть порушників, а перевізники – підуть легалізуватися і отримувати ліцензії. У той же час, в одній з великих служб таксі, чиє ім’я використовували для піару суду, говорять про безпідставність звинувачень, і, як наслідок – про можливе зустрічному позові.

«Поліція доказів роботи надати не змогла»

«Позов задоволено повністю та визнано, що бездіяльність Національної поліції України щодо нештрафування нелегальних перевізників на таксі – протиправна», – заявив адвокат Вадим Хабібуллін.

З Нацполіцією судився глава Української таксомотороної асоціації (УТМА) Андрій Антонюк. «Зараз відбувається дуже багато ДТП за участю водіїв таксі, і ми розуміємо, яка у цього причина: в таксі можуть працювати алкоголіки, наркомани, у яких ніхто не перевіряє ніяких довідок. Водіїв змушують працювати по 14-17 годин, вони засинають, розбиваються. А отримати компенсацію з нелегального перевізника неможливо. А згідно закону про Нацполіціі саме вона є основним контролюючим органом в даній ситуації. Вони повинні припиняти незаконну підприємницьку діяльність, в тому числі і на таксі, – каже глава УТМА Андрій Антонюк. – Я звернувся в поліцію із запитом, а скільки вони залучили до відповідальності за три роки нелегальних перевізників. Мені сказали, що таку інформацію вони не ведуть. Тому я пішов до суду і звинуватив Нацполіцію в бездіяльності, і визнання їх бездіяльності протиправною проти своїх громадян. Мій позов намагалися відхилити, але суд все одно визнав мою правоту».

Чого чекати далі?

У Нацполіціі рішення суду поки не коментують. Цілком можливо, відомство готує апеляцію, щоб надати докази, що якісь перевірки таксистів вони проводять.

Старший партнер адвокатської компанії «Кравець і партнери» Ростислав Кравець вважає, що саме по собі рішення суду знакове, але особливо ситуацію не змінить.

«Суд просто констатував факт бездіяльності Нацполіціі. Однак, суд не може зобов’язати Нацполіцію виконувати обов’язки, адже вони і так повинні це робити відповідно до закону. Тому я не очікують будь-яких реальних змін ситуації на ринку таксі, не очікую, що Нацполіція штрафуватиме осіб, які працюють без ліцензії, або займаються підприємницькою діяльністю без відкриття юрособи, або без реєстрації як підприємця. Крім того, поліцейським буде важко доводити регулярність надання цих послуг, постійне заняття ними. Це більше знакове рішення, яке вказує на бездіяльність Нацполіціі в цілому. Цю проблему треба вирішувати не з точки зору заборон і штрафів, а з точки зору спрощення підприємницької діяльності, з точки зору спрощення сплати податків», – сказав autonews.ua Ростислав Кравець.

Тим часом в УТМА кажуть, що якщо поліція розпочне штрафувати нелегалів за перевезення пасажирів без ліцензії таксі, то таким загрожує штраф 17-34 тис грн з конфіскацією автомобіля.

«Не варто думати, що всі таксисти розбіжаться і нам не буде на чому їздити. Є водії, для яких таксі – основний вид професійної діяльності. І зараз у них є ряд причин, чому вони ведуть її нелегально: тому, що держава не контролює цей ринок, тому, що людина не хоче добровільно нести витрати, хоч і невеликі. І якщо людина свідома, він просто легалізується і буде собі працювати далі. Повірте, святе місце порожнім не буде», – пояснюють в УТМА.

Якщо таксисти масово перейдуть на «світлу сторону», на вартості поїздки, за словами Андрія Антонюка, це позначитися не повинно. «Єдиний податок, який потрібно платити таксисту – 640 грн. Таксист в Києві робить 10-15 поїздок в день. Якщо розбити на місяць, це по 3 грн на поїздку. Це не причина працювати в тіні», – говорить Антонюк.

Він додає, що якщо Напоцполіція нічого не стане робити, він піде по судах далі – аж до глави Нацполіціі й Арсена Авакова.

Джин з цікавістю визирає з пляшки

Цікаво, що незважаючи на те, що кількість таксистів-нелегалів на ринку оцінюють в 98-99%, глава УТМА Андрій Антонюк та адвокат Вадим Хабібуллін у себе в Facebook називали «Справа проти #UBER і #UKLON». Очевидно, вони натякають, що дві ці великі служби і є втілення всіх проблем на ринку таксі.

В Uklon таку «пред’яву» вважають неконструктивною. Кажуть, їх ім’я безпідставно використовували заради піару, а тому самі у відповідь можуть подати позов про репутаційному збиток.

«Нас сюди прив’язали просто для піару. Там предмет спору в тому був, чи може поліція перевіряти і штрафувати нелегальних перевізників. Так, у них є такі повноваження. Але товариш пересмикує, називаючи нелегальним перевізником два відомих бренда просто для залучення уваги. Що стосується питання взагалі, якщо в Uklon ліцензія на перевезення пасажирів, то так, вона є. Це зазначено в наказі Укртрансбезпекі», – пояснив маркетинг-директор сервісу Uklon Данило Ваховський.

Тому, за словами Ваховського, пости в Facebook Вадима Хабібулліна в Uklon поки офіційно коментувати не будуть. «Почекаємо, поки вийдуть якісь новини, і будемо вирішувати, чи подавати на нього [Вадима Хабібулліна] в суд з питання захисту честі та ділової репутації. Перевіримо, наскільки компетентний цей адвокат», – додав Данило Ваховський.

Uber з цього приводу висловилися ще лаконічніше. «В Україні Uber співпрацює тільки з юридичними особами та приватними підприємцями. Ми очікуємо від наших партнерів суворого дотримання діючих законів України », – сказали autonews.ua в прес-службі компанії на питання, як у них ставляться до рішення суду і можливим перевірок ліцензій у водіїв.

загрузка...
Еще одна новость

Volkswagen устроил обвал цен на свою самую популярную модель

07.12.2017 г. в 14:35, autonews.ua

Volkswagen предложил автолюбителям внедорожник VW Touareg TDI Sport 2014 модельного года со скидкой в 25%. Это значит, что купить его можно на 12 тыс. долларов дешевле, чем модель нового поколения. VW Touareg является одной из самых популярных моделей в линейке Volkswagen. Эта модель всегда хорошо продавалась. Однако, из-за «Дизельгейта» её продажи в Европе и США, не говоря уже про другие страны, значительно снизилась. Боссы компании Volkswagen уверены, что новое поколение Touareg будет пользоваться гораздо большей популярностью, чем модель текущего поколения. Для этого у немцев есть все основания. Новый Touareg получил значительные изменения во внешности и в салоне, а также модернизированную линейку двигателей. …

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как могла бы выглядеть современная «Волга»

07.12.2017 г. в 14:35, autonews.ua

Дизайнер Сергей Баринов опубликовал на сайте Cardesign рендеры автомобиля с дизайном, выполненным по мотивам модели ГАЗ-24 «Волга». Это современный седан с классическими пропорциями, в его облике угадываются узнаваемые черты старой «Волги». Напомним, массовый выпуск «Волги» ГАЗ-24 начался в 1970 году, у модели были версии с кузовами седан и универсал. В 1985 году автомобиль был модернизирован и получил индекс ГАЗ-24-10. Производство модели завершилось в 1992 году.

Прочитать новость
загрузка...
Загрузка...
Loading...

© 2013-2017 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть