Нова відмазка: чому ціни на пальне продовжують зростати

10.01.2018 г. в 14:22, www.5.ua

Один з головних чинників у формуванні ціни на пальне – це валюта.

Причиною подорожчання пального на українських АЗС є подорожчання нафти на світовому ринку та падіння курсу гривні. Про це в ефірі «Інформаційного дня» на «5 каналі» заявив аналітик консалтингової компанії UPECO Олександр Сіренко.

«Те, що впливає на ціну, яку ми бачимо на заправках, – це котирування в Європі, на які посилаються наші українські та закордонні трейдери; це курс валют, тобто гроші, за які купується пальне, та поточна ситуація на ринку – дефіцит або профіцит. Наразі жодних дефіцитних явище не відбувалося – ні по бензину, ні по дизпальному, ні по скрапленому газу, а от нафта здорожчала за останні два місяці більш ніж на 10%. Тому ми бачимо зараз зростання ціни», – пояснив експерт.

Він також додав: «І один з головних чинників – валюта. Це вже питання до уряду, до Національного банку. Ще в середині грудня ми бачили курс 27 грн за долар, а наразі він вже підстрибує до 30 грн за долар, тобто до того покажчика, який закладено у Держбюджет-2018».

За словами Сіренка, Україна більшою мірою залежить від імпортного пального.

«Наш ринок на 80% складається з того, що нам завозиться з імпорту. Власне виробництво – це 20%. Це два заводи – Кременчуцький НПЗ та Шебелинський ГПЗ «Укргазвидобування», – зазначив аналітик.

загрузка...
Еще одна новость

Украинских водителей «порадовали» новым запретом

10.01.2018 г. в 14:22, politeka.net

В новом году украинским водителям приготовили очередной запрет. Как стало известно, с 1 января 2018 года торговля бензинами и дизельным топливом стандарта Евро-4 попала под запрет. В Техническом регламенте о требованиях к автомобильным бензинам, дизельному, судовому и котельному топливам отмечается, что запрет охватывает любые торговые операции. Напомним,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

В Україні ще один автозавод став банкрутом

10.01.2018 г. в 14:22, autotheme.info

Український автопром повільно і впевнено доживає своє. Основні причини: падіння попиту і економічна недоцільність виробництва. Прийшла черга і Кременчуцького автоскладального заводу (КрАСЗ). Господарський суд Полтавської області ліквідував підприємство. Рішення було прийнято за заявою Альфа-банку. Відзначимо, що завод зупинив випуск автомобілів…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть