Стала відома доля авто на єврономерах

15.01.2018 г. в 17:39, mashyna.com.ua

Активісти ніяк не можуть знайти спільну мову з владою і розробляють свій законопроект про легалізацію евроблях.

Чиновники придумали спосіб боротьби з власниками автомобілів, які незаконно перебувають на території України. Згідно з розробленим законопроектом, транзит і тимчасове ввезення автомобілів в країну планується залишити, але ось правила все-таки змінять, пише pmg.ua.

Що придумали чиновники

Документ пропонує заборонити передавати право управління автомобілем стороннім особам. Іншими словами, користуватися машиною зможе тільки нерезидент, який перетнув кордон.

За словами голови Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніни Южаніної, тимчасове ввезення буде вводитися з обмеженням для осіб, які можуть користуватися такими автомобілями.

«Передача в управління автомобіля громадянину України – апріорі неможлива», – говорить глава Комітету Верховної Ради з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна.

Також чиновники розглядають варіант ввести норму, яка наділить поліцію правом затримувати автомобіль і транспортувати його до кордону.

Деруть три шкури

Одна з основних причин небажання проходити розмитнення – завищене ввізне мито і вимога сплати ПДВ. Принаймні, так кажуть активісти, що виступають за легалізацію своїх автомобілів.

Від влади вимагають простого і доступного механізму легалізації вже завезених в Україну автомобілів на єврономерах. Встановлення розумної ставки загальних платежів до бюджету.

«Якби спочатку ставки за розмитнення транспортних засобів були б адекватними, тоді в Україні не було б цієї проблеми. Адже в Україні значно дешевше їздити на єврономер, аніж сплатити всі мита за розмитнення», – зауважила юрист Ангеліна Рудковська.

За словами Ніни Южаніної, в розробленому законопроекті передбачено тимчасове зниження ставок ввезення для таких автомобілів, що допоможе власникам розмитнити їх не так дорого, як зараз. Розраховувати платіж будуть виходячи з віку авто.

Зараз розмитнення легкового автомобіля 2014 випуску, орієнтовною митною вартістю 400 тис. грн. з об’ємом двигуна 2,2 л., що працює на бензині, обійдеться в кругленьку суму. Ввізне мито – 1 тис. Євро, акцизний збір – 3600 євро, ПДВ – 3700 євро. Всього: більше 8 300 євро.

Ставки знизять, але цього мало

Згідно з новим законопроектом, за розмитнення аналогічної евроблясі потрібно буде заплатити, в середньому, в два рази менше. Ставку розрахують виходячи з віку автомобіля, і чим більше старим буде машина, тим дорожче обійдуться митні формальності. На даний момент власникам вигідніше платити акцизний збір відповідно до закону №1389, який передбачає пільгове розмитнення для авто не старше 2010 року випуску.

Правда величезна кількість автомобілів на евробляхах набагато старше. Тому активісти не в захваті від нових законодавчих ініціатив депутатів.

загрузка...
Еще одна новость

Метро Илона Маска через Киев: украинцам объяснили важность грандиозного проекта (видео)

15.01.2018 г. в 17:39, www.obozrevatel.com

Украинские города на схеме представленного Илоном Маском концепта пятого вида транспорта — пневмопоезда на магнитной подушке Hyperloop — свидетельствует об интересе мира к нашей стране, но этого недостаточно, чтобы остаться в проекте. Об этом в эфире ObozTV заявил футуролог Алексей Толкачев. "То, что Украина оказалась в центре внимания этого…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как автовладельцев обманывают на СТО

15.01.2018 г. в 17:39, autotheme.info

Многие украинские автолюбители несли дополнительные финансовые затраты по ненужному ремонту автомобиля из-за ошибочной диагностики. Профессионального диагноста порой найти очень сложно. Поэтому довольно часто автовладельцам приходится покупать весьма дорогие детали и производить дорогостоящие ремонты по вине диагностов-дилетантов. Но это не единственная…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть