Якщо президент підпише. Авто порушників правил парковки забиратимуть на штрафмайданчик

15.01.2018 г. в 21:33, vsim.ua

Новий закон, який уже на підписі в Порошенка, «розв’яже руки» копам і вони зможуть евакуйовувати авто без водіїв.

А також штрафуватимуть саме того, на кого машина зареєстрована.

Наприкінці минулого року Рада ухвалила новий закон про паркування і евакуацію авто. Законопроект дозволяє штрафувати водіїв автомобілів за несплату послуг платного паркування, а також дозволяє поліції евакуювати припарковані машини, що перешкоджають руху транспорту. Останнє слово — за президентом, який має підписати закон.

Авто заберуть, якщо…

На підписі у президента України уже лежить закон, який дозволить патрульним більш радикально діяти з порушниками правил паркування. Проект №5364 дозволяє правоохоронцям забирати автомобілі, які перешкоджають руху транспорту. Це стосуватиметься машин, які поставлено на:

• на проїзній частині у два і більше рядів;

• на залізничних переїздах;

• на трамвайних коліях;

• на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, у тунелях;

• на пішохідних переходах і ближче 10 метрів до них з обох боків, крім випадків зупинки для надання переваги в русі;

• на перехрестях та ближче 10 метрів від краю перехрещуванної проїзної частини за відсутності на ній пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;

• на проїзній частині, де відстань між суцільною лінією розмітки чи протилежним краєм проїзної частини і транспортним засобом, що зупинився, менше 3 метрів;

• ближче 30 метрів від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а за їх відсутності — ближче 30 метрів від дорожнього знаку такої зупинки з обох боків;

• ближче 10 метрів від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання;

• у місцях, де буде неможливим зустрічний роз’їзд або об’їзд транспортного засобу, що зупинився;

• ближче 10 метрів від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду;

• своїм розташуванням робить неможливим рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів, зокрема осіб з інвалідністю на спеціальних засобах пересування та пішоходів із дитячими колясками;

• розташовано на виділеній смузі для руху громадського маршрутного транспорту;

• розташовано на позначеній відповідними дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою велодоріжці;

• перешкоджає руху або роботі снігоприбирального та іншого технологічного комунального транспорту у разі запровадження надзвичайного стану або у разі оголошення окремої місцевості зоною надзвичайної екологічної ситуації;

• порушує схему паркування транспортних засобів таким чином, що він блокує проїзд по двох або більше смугах руху.

Як інформуватимуть водія

Усі обставини, які стали причиною евакуювання автомобіля, мають зафіксувати в режимі фотозйомки або відеозапису та у протоколі про адміністративне правопорушення. Але поки що камер у місті для цього немає. Тож, як саме працюватиме ця система — невідомо.

При цьому власнику авто повинна відразу ж передаватися інформація про евакуацію на мобільний номер та електронну пошту. Повернення затриманого транспортного засобу відбуватиметься після сплати штрафу і вартості послуги з його транспортування та зберігання.

— Поки ми співпрацюємо із ДП «Інформ-ресурси». Викликаємо їх при потребі евакуювати авто. Якщо закон вступить в силу, то, напевно, шукатимемо інші фірми, які цим займаються. Евакуювати тоді потрібно буде більше автомобілів, а в «Інформ-ресурсів» техніки для цього замало, — каже Роман Мартинюк.

Куди евакуатор забирає автомобілі

Патрульні в плані евакуації співпрацюють із державним підприємством при МВС «Інформ-ресурси». Його офіс розташований в приміщені колишнього ДАІ на Коцюбинського. Там же і один із двох штраф майданчиків, куди забирають автомобілі. Він не дуже великий за площею. Тому більшість машин відвозять на той, що у Лісових Гринівцях.

Майданчик по Купріна, 48/1, площею 0,1827 га, який знаходиться в постійному користуванні ДАІ (тепер Нацполіції), перейшов «Інформ-Ресурсам» у 2012 році. Тоді колишнє ДАІ уклало з підприємством Договір про співпрацю.

Згідно даного Договору, ДП «Інформ-Ресурси» взяло на себе зобов’язання утримувати спеціальний майданчик і надавати безкоштовно послуги ДАІ зі зберігання авто. А утримувати їх ДП має за рахунок плати, яка надходить від юридичних та фізичних осіб за тимчасове зберігання транспортних засобів. Тобто, по факту, ні патрульна поліція, як і колишні ДАІшники, відповідальність за зберігання затриманих ТЗ не несуть, як і не беруть плати за їх транспортування та утримання.

Майданчик в Лісових Гринівцях також обслуговується ДП «Інформ-Ресурси». Дану земельну ділянку орендують, так само як і 2 евакуатори та кран-маніпулятор . Але уже у приватних підприємців. Отож, сьогодні, якщо авто суттєво перешкоджає дорожньому руху і його потрібно тимчасово затримати, поліція викликає «Інформ-Ресурси», які на орендованому транспорті везуть авто на орендовану землю.

Скільки беруть за «послугу»

Керуються у підприємстві наказом МВС, Мінфіну та Мінекономіки України «Про затвердження розмірів плат за транспортування і зберігання тимчасово затриманих транспортних засобів на спеціальних майданчиках (стоянках)» № 967/1218/869 від 10.10.2013 року. Відповідно до наказу, плата здійснюється виключно за транспортування і зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику чи стоянці, а не за його завантаження.

За наказом трьох Міністерств ДП «Інформ-Ресурси» працює з 2013 року. Розміри плат за транспортування і зберігання транспортного засобу на спеціальному майданчику чи стоянці є єдиними по всій Україні. Більше, аніж вказано у документі, стягнути з водія ніхто не має права. Згідно прейскуранту, евакуація автомобіля вагою до 2 тонн коштуватиме 600 гривень. Від 2 до 3 тонн – 700. І неважливо, звідки його везуть.

Із першої до сьомої доби зберігання автомобіля коштуватиме 120 гривень. Кожна наступна доба – 20 гривень. До цих сум додається також ПДВ — 20%. Відповідно, загалом транспортування легковика коштуватиме 720 гривень і 144 гривні вартуватиме один день простою. Такі суми автолюбитель мусить сплатити за послуги «Інформ-Ресурсів».

загрузка...
Еще одна новость

Евро-4 и «еврономера»: что предлагают парламентарии

15.01.2018 г. в 21:33, autotheme.info

Как известно, еще в 2016 году в Украине был введен экологический стандарт Евро-5. Данное нововведение было продиктовано требованиями Соглашения об ассоциации с Евросоюзом. Украинские парламентарии наложили запрет на импорт автомобилей с пробегом из Европы, которые не отвечают стандарту Евро-5. Таким образом, автоматически не могут быть растаможены автомобили, которые были выпущены до 2010 года, так как до этого момента в Европе действовал стандарт Евро-4. Данное решение Верховной Рады вызвало бурю негодования со стороны украинцев, которые приобрели за границей подержанные автомобили, но собирались легализировать их в Украине чуть позже. Всем известно, что в Европе содержание старого автомобиля обходится слишком дорого для его владельца. Чем старее авто, тем больше приходится платить за него налог и страховые взносы. В Украине такие правила отсутствуют, так как транспортный налог включен в стоимость топлива. …

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Експерт розповів, як вирішити проблему єврономерів

15.01.2018 г. в 21:33, www.liga.net

В Україні необхідно створити умови, коли завозити і користуватися автомобілями на “євробляхах” буде невигідно. Досягти цього можна через зменшення податків на імпорт авто. “Держава має встановити податок на ввезення таких машин на рівні 1000-1400 євро. Тоді люди не захочуть віддавати гроші чужому дядькові-посереднику, щоб користуватися автомобілем, який їм не належить. Вони краще заплатять до бюджету й офіційно оформлять ці машини. Ми зараз працюємо над таким законопроектом”, – заявив голова асоціації автоімпортерів Олег Назаренко, пише LIGA.net. Відповідний проект закону передбачає повне скасування мита на всі автомобілі, крім тих, що поставлені з країни-агресора чи вироблені в ній. Також законопроект передбачає повне скасування акцизу. “Звісно, в такому варіанті законопроект можуть не ухвалити. Тому,…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть