Яким буде найдешевше авто України

16.01.2018 г. в 08:32, cardiagram.com.ua

Bajaj Qute – диво індійського автопрому, яке вже охрестили «найдешевшим автомобілем в світі». Правда, назвати його «автомобілем» можна лише умовно. Насправді перед нами чотириколісний, чотиримісний мотоцикл з кабіною і «автомобільним» кермом.

Подібний транспорт ще називають квадріцікли (так, саме через «і» у другому складі). Щоб простіше було уявити, що таке Bajaj Qute, можна згадати радянські мотоколяски, які в народі називали «Інвалідка». Ці транспортні засоби є «однокласниками».

Саме тому «Кьют» лише умовно очолює список найдешевших автомобілів в Україні.

При цьому «Кьют» вельми місткий – для такого малюка виробник передбачив чотири посадкових місця: по два спереду і ззаду. Правда, вчотирьох сюди можна влізти за умови, що пасажири мають середню вагу не більше 75 кілограмів на «брата», так як вантажопідйомність «авто» – 300 кілограмів.

Багажник, як неважко здогадатися, в Qute вельми скромний – менше двохсот літрів. Розташований він у незвичному місці. Так як мотор знаходиться ззаду, то багажне відділення розмістили спереду під капотом. Прямо як на Tesla Model S. Трохи місця для багажу – близько 40 літрів – є і за заднім рядом сидінь.

Перше, що кидається в очі, – бічні вікна. Вони не мають стекол. Замість них – поліетиленові шторки. Щоб відкрити вікно, потрібно розстебнути блискавки з боків і згорнути шторки в рулон. Або взагалі їх відстебнути.

Подібне рішення означає, що:

у вас буде погана оглядовість з боків, так як клейонка гірше пропускає світло, ніж скло;

ви не зможете оперативно відкрити або закрити вікно, для цього доведеться зупинятися;

«автомобіль» зможуть запросто розкрити злодії, прорізавши клейонку ножем.

Втім, Bajaj Qute не допомогли б навіть скляні вікна – мотоколяска не має зовнішніх замків на дверях. Вони замикаються тільки зсередини. Тобто, при будь-якому розкладі залишати такий транспорт у дворі на ніч вельми ризиковано. Залишається тільки сподіватися, що для України «Кьют» обладнають нормальними вікнами, дверними замками, а також піччю, розрахованою на українські зими. Також в індійській машинці ви не знайдете шумоізоляції. Часто-густо тут голий метал. Ні про які системи безпеки теж не йдеться. Тому при серйозній аварії шанси вижити мінімальні, про що свідчать краш-тести Qute, проведені Euro NCAP. Коляска отримала одну зірку з п’яти можливих.

У комплект обладнання Bajaj Qute входять:

спідометр;

ремені безпеки;

магнітола з USB;

запасне колесо;

ремкомплект;

прикурювач.

Виробник обіцяє, що в середньому Qute буде споживати близько 2,7 літра бензину на 100 кілометрів. Але не думайте, що ви зможете далеко виїхати на одній заправці. Обсяг бака – 8 літрів. Так що, заправлятися потрібно через кожні 300 кілометрів. Хоча, в будь-якому випадку, формально індійський новачок повинен буде очолити рейтинг найекономічніших автомобілів, які можна купити в Україні. Та й з урахуванням максимальної швидкості в 70 кілометрів на годину, навряд чи, ви захочете покидати межі міста.

Паливо бензин

Обсяг двигуна, л. 0,217

Потужність, к.с. 13,3

Крутний момент, Нм 19,6

Витрата палива, л/100 км 2,7

Максимальна швидкість, км / г 70 км / г

Обсяг багажника, л. 191

Скільки буде коштувати Bajaj Qute в Україні – поки невідомо. Офіційно продажі «автомобіля» ще не стартували. В Індії за такий транспорт просять близько $ 3 000. Швидше за все, в нашій країні «Кьют» буде коштувати трохи дорожче, але не дорожче $ 4 000.

загрузка...
Еще одна новость

Владельцев «евроблях» в 2018 году ожидает неприятный сюрприз

16.01.2018 г. в 08:32, autotheme.info

Напрасно активисты «Авто Евро Силы» надеялись, что в 2018 году вопрос легализации автомобилей на ерономерах, которые были завезены в Украину не совсем законным путем, успешно разрешится. Правительство разработало законопроект, который регулирует транзит и временный ввоз автомобилей в Украину, но водителям «евроблях» не стоит от него ожидать ничего…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Зупинки виставляють на аукціон

16.01.2018 г. в 08:32, «Автовод»

Назавжди позбутися пошарпаних та занедбаних зупинок громадського транспорту мріють столичні чиновники. Розв’язати проблему власними силами та коштом не вдається. Тож можновладці нічого кращого не вигадали, як пустити їх з молотка.

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть