КрАЗ-260 – потужна вантажівка для безнадійного бездоріжжя

20.01.2018 г. в 13:51, mmr.net.ua

КрАЗ-260 був створений в шістдесятих роках минулого століття колективом Кременчуцького автомобільного заводу під керівництвом В.В. Тоболін. Основним його призначенням стала заміна вантажного автомобіля КрАЗ-255Б.

Новинка отримала взяту від КрАЗ-250 суцільнометалеву кабіну. З метою поліпшення огляду з кабіни її зрушили вперед, що дозволило збільшити довжину вантажної платформи.

Вантажівка отримала форсований мотор ЯМЗ-238 «Л» з турбонагнітачем. Все це дозволило збільшити вантажопідйомність на 1,5 т.

Випробовувало даний автомобіль НДІ-21, проте, навіть після отримання позитивних результатів, запуск його в серійне виробництво затримався у зв’язку з відсутністю на заводі виробничих ліній з виготовлення кабін з металу. В результаті чого виробництво КрАЗ-260 почалося тільки в 1981 році і тривало до 1993 року.

Основним призначенням даної вантажівки було перевезення вантажів та особового складу Радянської Армії, як по облаштованим дорогах, так і по бездоріжжю. Так само він міг буксирувати літаки масою не більше 72-х тонн.

КрАЗ-260 мав повний привід, короткі звіси, і централізовану систему регулювання тиску в шинах. Вантажна платформа була тентованая і мала відкидаються лавки, тент і дуги.

Дизельний мотор ЯМЗ-238Л оснащувався турбонагнітачем, передпусковим підігрівачем, а також системою «Термостат», яка полегшувала запуск силового агрегату в умовах низьких температур. Так як енергію відпрацьованих газів частково поглинав турбонагнітач, в конструкції машини був відсутній глушник.

Розробники вантажівки скористалися чотириступінчастою МКПП з синхронізаторами на всіх передачах, а також двоступеневою роздавальною коробкою. При цьому в останню був вмонтований міжосьовий диференціал.

Рульовий механізм мав гідравлічний підсилювач. Підвіска була ресорна, а робоче гальмо – барабанного типу.

З додаткового устаткування цієї машини можна відзначити опалювальну і вентиляційну систему, встановлену на даху кабіни фару-шукач, а також радіоприймач.

загрузка...
Еще одна новость

Нарешті! Поліцейські пересядуть на авто українського виробництва

20.01.2018 г. в 13:51, www.autocentre.ua

Національна поліція України поповнила свій автопарк технікою вітчизняного виробництва. Правоохоронцям передали 400 ліфтбеків Skoda Rapid, зібраних на підприємстві Єврокар у селі Соломоново Закарпатської області. Про це повідомляє Автоцентр. Skoda Rapid пофарбовані в кольори Нацполіції, забезпечені світлодіодними проблисковими маячками та іншим спецобладнанням. Ціна одного автомобіля – 372 тис. грн, вся партія обійшлася в 149 млн грн. Автомобілі були доставлені відповідно до прописаних у тендері рядків, до 22 грудня 2017 року. Вони представлені в комплектації Active і оснащені 1,6-л бензиновими двигунами стандарту Євро-5 потужністю 110 к. с.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Где такое увидишь: Коломойский, выталкивающий свое авто из снежного сугроба, «взорвал» интернет

20.01.2018 г. в 13:51, strana.ua

Соцсети активно обсуждают эпизод, произошедший с украинским олигархом Игорем Коломойским в Куршевеле, во французских Альпах. Судя по фото, которое опубликовал в Instagram беглый нардеп Александр Онищенко (который тоже толкает авто), Коломойский выталкивал автомобиль из снежного сугроба. «Застрял один миллиардер. Так все дружно толкают машину, Игорь Коломойский лично участвует. Где такое увидишь )», – подписал фото Онищенко. «В Куршевеле. Не дали пропасть олигарху», – добавил нардеп в комментарии «Стране». Стоит ли говорить, что это моментально разошлось по соцсетям и СМИ?!

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть