Норми Євро-5: водіїв змусять переплачувати

28.01.2018 г. в 16:32, autonews.ua

Говорячи про «запровадження з 1 січня 2018 року норм Євро-5», всі чомусь забувають, що багато наших автомобілів не відповідають вихідному для країн ЄС Євро-0. Таку точку зору озвучив голова спеціальних проектів науково-технічного центру «Психея», експерт з енергетичних питань Геннадій Рябцев.

В Україні зареєстровано 4,4 млн транспортних засобів, токсичність вихлопу яких відповідає нормам Євро-0…2. І якщо власникам «бензинових» автомобілів такого класу доведеться лише переплачувати за паливо стандарту Євро-5, то 730 тис. дизелів ефективно працювати на європаливі просто не можуть. Мова йде про бортові вантажівки, самоскиди, тягачі, спеціальні (у тому числі пожежні) автомобілі, трактори, позашляхову та військову техніку радянського, російського та вітчизняного виробництва.

Як відомо, стандарти ДТ Євро-5 принципово відрізняються від ДТ Євро-0…3 за двома показниками – цетановим числом і вмістом сірки. Зниження масової частки останньої пережити можна – все впирається у вартість пакету присадок, які вводять для відновлення мастильної здатності палива (яку якраз і забезпечувала «зайва» сірка). Що ж стосується цетанового числа, то 51 одиниця за «новим» стандартом, виявляється, набагато гірша за 45 за вимогами «старого». І якщо, наприклад, перевести на ДП Євро-5 армійський КамАЗ або сільський ДТ-75, то диміти вони стануть більше, потужність впаде, а питома витрата палива збільшиться.

До речі, проконтролювати, чи відповідають екологічні характеристики автомобілів новим нормам, в нашій країні практично неможливо. Біда в тому, що через невідповідність вітчизняних і європейських методик 99% наших СТО взагалі не в змозі щось встановити.

загрузка...
Еще одна новость

Українським водіям треба підготувати мінімум по 600 гривень на нові аптечки

28.01.2018 г. в 16:32, zik.ua

Міністерство охорони здоров’я готує нові рекомендації щодо вмісту аптечок у машинах українців. Водіям доведеться суттєво оновити їхній склад після того, як правила почнуть діяти, – передає autodriving. Медики запевняють, що йдеться не про якісь примхи, а реальні потреби, адже до 80% смертей внаслідок ДТП стається через надмірну втрати крові,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

"Его обязательно порвет". Не утихают споры вокруг строительства Крымского моста (видео)

28.01.2018 г. в 16:32, ru.krymr.com

Существует много препятствий, из-за которых Россия не должна была начинать строительство Керченского моста, которым пытаются соединить территорию РФ и оккупированный Крым. Об этом идет речь в материале на портале Крым. Реалии. Отмечается, что в конце 2016 года даже российский ученый-гидролог уверял, что построить такой мост невозможно. "Построить…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть