Власників “євроблях” чекають серйозні проблеми

04.02.2018 г. в 15:11, nakapote.com

Тут, за достовірними чутками в Польщі «Ланос» можна взяти євро за 300. Або щось інше, модель не має значення. І такі машини до нас вже везуть. Що ж оце? Якщо не вжити заходів, нас чекає дорожня анархія. Про це у своєму блозі написав автоюрист Вадим Володарський, передає nakapote.com.

Умовно кажучи, це «машина за ціною мотоцикла». З мотоциклами давно існує проблема їзди без документів. Дешеві (і нерідко крадені, але не завжди) нерозмитнені мотоцикли, які, в разі чого, і кинути – недорого і не дуже шкода. Екіпірування, в основному, немає. Категорії А, в основному, немає, часто немає докуменітв, іноді немає навіть віку, що дозволяє посвідчення отримати. Їздили вони часто відповідним чином. У разі спроби зупинки ДАІшниками – не зупинялися, а намагалися сховатися, що часто призводило до плачевних наслідків. У Києві свого часу ДАІшники їх, в основному, викорінили. Хоча і не повністю. У регіонах проблема залишилася.

Не дуже багато їх було всього лише з тієї причини, що в нашій країні в принципі далеко не кожен мріє, готовий, хоче і може їздити на мотоциклі. Такий у нас в країні імідж мотоцикла, з цим навіть законослухняні мотоциклісти стикаються. Крім того, мотоцикліст, особливо без номерів, в потоці помітний…

Що буде, якщо до нас почнуть масово надходити автомобілі за такими цінами? А те, що анархічній, свідомо незаконослухняній публіці вони стануть доступні. Причому такі автомобілі відстежити буде не просто. Наприклад, 17-річний хлопець, який не має права кермувати авто, може купити вже не скутер без документів, а за майже ті ж гроші Ланос на «бляхах». Думаю, бажаючих з’явиться куди більше, ніж на мотоцикли.

Наслідки уявити неважко. Поява на дорогах десятків тисяч автомобілів не тільки без легального статусу, а ще й з водіями без досвіду й документів. З відповідним стилем їзди. З спробами звалити від поліції при спробі зупинки, з відповідними наслідками.

Чому, запитаєте, цього не відбувається в країнах, де машини дешеві? Чому у нас це рідко відбувається з якимись старими «Москвичами», здатними їздити і доступними за ті ж 200-300 доларів? Якраз у тому, що машина реєструється, і можна запросто вийти на власника. З «бляхами» так не вдасться.

Взагалі, якщо чесно, мені незрозуміло, як «бляховоди» ще не зрозуміли просту річ. Що штраф за ч.6 ст.121 КпАП у багато разів менший, ніж за митні порушення. Це означає, що можна їздити взагалі без техпаспорта і номерів: «Я машину не ввозив, не знав, що вона не розмитнена, просто купив без документів! Дешево, сказали, власник помер, техпаспорт втратили! У кого – не пам’ятаю…

Думаю, що ситуація змусить влади, з одного боку, все-таки лібералізувати ввезення автомобілів, в тому числі зі скасуванням обмежень по Євро-5. Але з іншого – провести «зачистку» існуючих авто на єврономерах, які стануть потенційно небезпечними.

загрузка...
Еще одна новость

У Києві був помічений “мега герой парковки”

04.02.2018 г. в 15:11, autotheme.info

В Оболонському районі столиці, на вулиці Бережанській, водій рейсового автобуса припаркувався прямо на тротуарі. Про це повідомляється на сторінці dtp.kiev.ua в Facebook. Водій автобуса, що курсую на 102-му маршруті, заїхав правим боком на вузький тротуар, і прямо так покинув свій транспорт. За словами місцевих жителів, автобус стоїть у зеленій зоні, де декілька років тому облаштували сквер для відпочинку місцевих жителів. «Мабуть, водій живе поруч і вирішив, що так зручно», – озвучили кияни версію про причини такого дивного паркування.

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как отразится на украинцах запрет топлива стандарта Евро-4

04.02.2018 г. в 15:11, autotheme.info

В недавнем интервью в эфире одной из украинских радиостанций эксперт рынка нефтепродуктов Леонид Косянчук прокомментировал запрет продажи в Украине топлива экологического стандарта Евро-4, сообщает Автотема. Он заявил, что последние 8 месяцев в Украине и так продавалось топливо стандарта Евро-5. Нефтепродукты экологического стандарта Евро-4 давно не импортировались в страну. Кроме того, Евро-5 — это всего лишь экологический стандарт и не имеет ничего общего с эксплуатационными характеристиками топлива. Поэтому смена стандарта топлива на Евро-5 никак не отразится на украинском потребителе. Напомним, что с 1 января 2018 года в Украине запрещен оборот бензинов и дизельного топлива, которые не отвечают экологическому стандарту Евро-5.

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть