Чому українці в рази переплачують за нові авто?

20.02.2018 г. в 10:48, mashyna.com.ua

Із 2008 року Україна є членом СОТ, 2014 року підписала угоду про асоціацію з ЄС. Ці дві угоди передбачають створення спільних економічних зон для товарів та послуг і, здавалося б, мали стосуватися нових авто.

Але чи ціни на нові авто в Україні близькі до цін інших європейських країн? Щоб знайти відповідь ми вирішили порівняти ціни на авто з деякими нашими географічними та економічними сусідами. Мотивація для вибору була наступна:

Німеччина — економічний лідер ЄС,

Польща — країна що не має свого національного виробника автомобілів,

Росія — країна що не має угоди про асоціацію та входить в зовсім іншу угоду про зону вільної торгівлі (Митний Союз).

Усі країни — є членами СОТ.

Для порівняння були обрані виключно бюджетні авто. Ціни порівнюються на офіційних сайтах компаній (тобто рекомендована ціна для дилерів).

Dacia Logan — це компактний автомобіль В класу. За весь час було виготовлено та продано більше 2.5 млн. екземплярів по цілому світу. В Україні та Росії продається під брендом Renault. В Польщі авто представлене новою модифікацією під назвою Nowy LOGAN, а в Німеччині присутній лише у версії Logan MCV. Їх і було взято для порівняння.

Країна В національній валюті В EUR

Україна 333 396 UAH 10 129,52

Німеччина 7 990

Польща 29 900 zl 7 189.77

Росія 448 999 RUR 6 303.27

Другим авто що ми будемо порівнювати буде Ford Fiesta. Це одне із найвдаліших авто компанії, що виробляється з 1976 року і наразі на ринку представлене вже восьме покоління. Ціни наведені нижче:

Країна В національній валюті В EUR

Україна 409 770 UAH 12 449,98

Німеччина — 10 900

Польща 49 600 zl 8 632.53

Росія 562 000 RUR 7889.6128

І останнім буде корейський бюджетник KIA Picanto. Авто представлено лише в кузові хетчбек і належить до А класу.

Країна В національній валюті В EUR

Україна 370 435 UAH 11254,87

Німеччина — 9 990

Польща 39 990 zl 9 616.02

Росія 535 910 RUR 7 523.35

Порівнюючи цифри в таблиці, можна побачити, що в загальному, різниця в ціні відповідає різниці купівельною спроможності в країні. Виключенням тут є лише Україна.

Такі фактори як високе податкове навантаження на імпорт автомобілів та фактична “ампутація” дешевих авто з ринку роблять те, що маючи найменшу середню зарплату в Європі, українці змушені платити за нові авто більше німців(!!!)

Аргументи про те, що Україна може перетворитися сміттєзвалище старих авто — тепер виглядає зовсім безглуздою. Якщо ж у влади існує бажання, щоб більшість використовувала нові машини, то які ж кроки до цього робляться? Створюються всі умови щоб українець платив більше ніж німець? США та декілька країн ЄС, наприклад, говорять про бажання перевести автопарк на електрику, для цього вони дають дотації на купівлю електрокару, що часом доходить до 15% від загальної вартості. Можливо варто переглянути митну політику, якщо ж ми так прагнемо омолодити автопарк? Можливо, якщо ціни в салоні були б на рівні, хоча б Росії, то не виникло б проблеми з “бляхами”?

Підсумовуючи все вищесказане можна стверджувати, що заяви влади про бажання омолодити автопарк України абсолютно розходиться з її діями! Це більше схоже на те, що влада намагається створити ситуацію, коли автомобіль буде не звичним засобом пересування, а підкресленням особливого «вищого» статусу, як це було в СРСР!

загрузка...
Еще одна новость

Коли в Україні подешевшає бензин

20.02.2018 г. в 10:48, mmr.net.ua

Наймінливішими факторами, що впливають на ціну палива в Україні, є митна вартість на нафтопродукти і курс долара. Ці ж фактори вноситимуть корективи до цін АЗС і нинішнього року, розповів “Сегодня” директор спеціальних проектів Науково-технічного центру “Психея” Геннадій Рябцев. При цьому ціни на нафтопродукти зараз невиправдано завищені і є спекулятивними,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как это было: в Mercedes раскрыли секреты популярности своих старых моделей (видео)

20.02.2018 г. в 10:48, autonews.ua

Mercedes-Benz продолжает размещать на YouTube видео-ролики серии «Best of Benz». В новом видео показаны пять технических новшеств компании Mercedes-Benz, которые в свое время стали прорывом в автомобильной промышленности. Mercedes, когда еще компьютерные технологии не были хорошо развиты, оригинальным способом собирал данные про свои тестируемые…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть