Як вирішити проблему «євроблях»: думка експерта

30.03.2018 г. в 09:02, mashyna.com.ua

У ВР на повному серйозі обговорювали розмір знижки при легалізації та розмитненні українцями авто на єврономерах, які зареєстровані в Польщі, Литві, інших країнах і належать литовським компаніям або польським громадянам. Виглядає це безглуздо.

Про це на своїй сторінці в Facebook написав генеральний директор Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

«Як можна легалізувати майно, тобто авто, іноземних громадян і компаній, які зареєстровані за кордоном і належать іноземцям? Невідомо. Путін незаконно забрав і «легалізував» у Держдумі Крим – частину чужої держави. У нас же у ВР всерйоз обговорюють можливість легалізації авто на іноземній реєстрації – власність чужих держав, литовських фірм і польських громадян», – зазначив експерт.

На його думку, в цій ситуації недоречні заяви про те, що ці авто – фактично власність українців, і що на підставні литовські фірми і на поляків їх українці зареєстрували фіктивно й чисто формально, щоб не платити податки.

«Є норми міжнародного права. Крим – частина України, і юрисдикція РФ не може на неї поширюватися, а авто на литовській або польській реєстрації – власність литовських фірм і польських громадян, і юрисдикція України не може на них поширюватися», – пояснив він.

«Рецепт вирішення проблеми «євроблях» простий – замість розмов про легалізацію значно зменшити вартість розмитнення на всі авто для всіх українців. Тоді «власники» «блях» зможуть їх вивезти на кордон, сплатити всі штрафи, переоформити право власності, зняти там з обліку, ввезти в Україну й розмитнити на загальних підставах. Все інше не має сенсу», – уточнив фахівець.

На його переконання, зниження вартості розмитнення має бути для всіх українців, тому що всі мають бути в рівних умовах і жодні пільги для обраних на «бляхах» не потрібні.

«А в разі скасування податків на розмитнення нових і вживаних авто в людей в принципі не буде спокуси йти до «євробляхобізнесменів» і купувати в них такі авто. Але якраз проти цього й виступають «євробляхобізнесмени», які організували ввезення авто на єврономерах через «верблюдів», адже на цьому роблять гроші, й ті представники влади, які їх прикривають», – резюмував Олег Назаренко.

загрузка...
Еще одна новость

Bloomberg узнало о планах слияния двух мировых автогигантов

30.03.2018 г. в 09:02, apostrophe.ua

Французский автопроизводитель Renault и японская компания Nissan ведут переговоры о слиянии в одну автокомпанию. Об этом сообщает Bloomberg со ссылкой на источники. Как отмечают собеседники агентства, таким образом компании стремятся укрепить свой двухлетний союз перед беспрецедентным вызовом, связанным с переходом автомобильной отрасли не электрическую…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Названо условие появления качественных дорог в украинских городах

30.03.2018 г. в 09:02, apostrophe.ua

Появление в Украине качественных дорог местного значения зависит от эффективности работы руководства областей и областных советов. Об этом "Апостроф. Экономика" рассказал бывший заместитель министра инфраструктуры Александр Кава. Он отметил, что ранее Кабинет министров одобрил пятилетнюю целевую программу развития автомобильных дорог общего пользования.…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть