Названо найкраще авто «на бляхах»

17.04.2018 р. в 19:30, auto.24tv.ua

Skoda Fabia “на бляхах” можна зустріти на наших дорогах нечасто. Тим не менш, вона є одним з найцікавіших варіантів для експлуатації як з українською реєстрацією, так і з європейською.

Випуск Skoda Fabia Mk1 стартував в 1999 році. Автомобіль, що розділяє платформу і агрегатну базу з Volkswagen Polo і SEAT Ibiza, був дешевшим від своїх найближчих родичів і практично не відрізнявся від них надійністю і якістю виготовлення. Він залучав клієнтів різноманітністю кузовів, моторів і комплектацій. В результаті Skoda Fabia першого покоління протримався на конвеєрі до 2007 року і вийшов на пенсію, залишивши в спадщину більше 1,5 млн. випущених екземплярів.

Skoda Fabia – дорожче конкурентів

Зараз можна купити Шкода Фабія з українською пропискою за 3500-7000 доларів. Напівлегальні “евробляхи” опускають ціну автомобіля до 1300-3500 доларів. При цьому, пропозицій з українською реєстрацією в чотири рази більше, ніж з європейською.

Вибір двигуна

Найбільш популярні двигуни для автомобілів з європейської реєстрацією – 1,9-літрові дизелі. Найбільш надійним довговічним і невибагливим з них є атмосферний дизель потужністю 64 л.с. (маркування ASY). Але платити за заздрісну надійність і економічність Фабіа з таким мотором повинна динамічними показниками – розгін до першої сотні займає цілих 18,6 с.

Турбовані дизельні мотори динамічніші, але мають ряд інших недоліків. Нормальний ресурс турбокомпресора – 150-200 тис. км пробігу. Реставрація цього вузла обходиться в 400-600 доларів. Слід враховувати, що турбодизельні мотори вимогливі до якості масла і дуже болісно реагують на його несвоєчасну заміну.

Встановлювалися на Skoda Fabia першого покоління і дизелі об’ємом 1,9 л з насос-форсунками (маркування ATD і ASZ). Був популярний в Європі і трициліндровий дизельний мотор об’ємом 1,4 л. Він теж був обладнаний системою впорскування з насос-форсунками (маркування AMF). Дана паливна система дуже вимоглива до якості дизеля. Заправка низькоякісним паливом на бюджетних українських АЗС може дорого обійтися: одна нова насос-форсунка коштує 500-600 доларів. Трудомісткою і витратною також є робота по заміні насос-форсунок – в автосервісі за неї доведеться віддати як мінімум 150-200 доларів.

Малокубатурні небезпеки Skoda Fabia

Присутні серед нерозмитнених Шкода Фабія першого покоління і пропозиції з бензиновими моторами. Найбільш поширені – з об’ємом 1,2 л і 1,4 л. Перший малооб’ємний 3-циліндровий двигун буває як з двома, так і з чотирма клапанами на циліндр (маркування AWY і AZQ відповідно). Багато фахівців вважають їх конструкцію невдалою. Ланцюговий привід ГРМ вимагає втручань вже після 100-150 тис. км. Бюджет на заміну ланцюга з усіма комплектуючими досягає 250-300 доларів. Також до недоліків моторів об’ємом 1,2 л зараховують невеликий моторесурс (до 250-300 тис. км) і конструкційні особливості, які сильно ускладнюють капітальний ремонт двигуна.

Мотори об’ємом 1,4 л мають ремінний привід ГРМ, який вимагає планової заміни раз в 90 тис. км. Бюджет такого заходу – 100-150 доларів. До характерних особливостей двигуна 1,4 л можна віднести хіба що підвищену витрату масла після 250-300 тис. км пробігу. В решті, бензинові мотори цього обсягу (як 8-ми, так і 16-клапанні) добре себе зарекомендували.

Ще одним мінусом малооб’ємних бензинових моторів називають невеликий ресурс зчеплення – навіть для не дуже динамічного старту потрібні високі обороти двигуна, що негативно позначається на довговічності диска зчеплення. На моделях з мотором 1,2 л зчеплення служить 60-80 тис. км, а на інших моторах, включаючи дизельні, воно здатне прожити близько 100-120 тис. км.

Автоматичні коробки передач на Skoda Fabia зустрічаються вкрай рідко – переважна більшість моделей обладнана механічними коробками передач. Проблеми з ними можуть виникнути лише при тривалій експлуатації з сильно зношеним зчепленням.

Сильні сторони Skoda Fabia: підвіска і кузов

Підвіска навіть в суворих українських реаліях здатна без істотних втручань виходжувати по 100-120 тис. км. Після чого бажано замінити передні і задні амортизатори, сайлетблоки задньої балки, сайлетблоки передніх важелів і кульові опори. Сумарний бюджет на заміну всіх перерахованих вище деталей ходової частини – 200-300 доларів. Найслабші деталі підвіски, які вимагають більш частої заміни – втулки і тяги переднього стабілізатора. Вони мають ресурс близько 50 тис. км і коштують 40-60 доларів.

Електрика вкрай рідко завдає неприємностей, навіть незважаючи на такий солідний вік автомобіля. Діагностику всіх електронних систем можна проводити навіть самостійно, використовуючи прилад Vag-Com, який коштує близько 40 доларів.

Кузов Skoda Fabia непогано захищений від корозії. При покупці особливу увагу слід приділити днищу, порогам, аркам коліс, нижній частині дверей багажника і місцям кріплення дверних ручок. Якщо в зазначених точках корозія відсутня – знайти її в інших місцях буде практично неможливо.

Що робити з нерозмитненою Фабією

Не дивлячись на те, що Skoda Fabia “на бляхах” трохи дорожче своїх однокласників, які експлуатуються в Україні за тими ж напівлегальними схемами, вона є досить надійним і недорогим в утриманні автомобілем. До того ж авто має дуже хороший запас ліквідності. У разі, якщо обіцяна владою легалізація не відбудуться, або умови такої легалізації будуть невигідними, стару Fabia завжди можна здати на розбирання – попит на запчастини для цього автомобіля є завжди.

Цікаві автомобільні публікації

Особенности выбора и ухода за шинами и дисками При эксплуатации автомобиля одним из важных аспектов безопасности и производительности являются шины и диски. Эти два элемента несут на себе ответственность за сцепление с дорогой и комфорт вождения. При выборе шин необходимо обращать внимание на их тип, размер, сезонность и индексы нагрузки и скорости
Автовыкуп: почему это выгодно, что нужно знать Самое основное преимущество услуг по выкупу авто компаниями - это скорость продажи, при том, что владелец авто может получить за машину 95-97% от рыночной стоимости.
Усовершенствовать Ланос: аксессуары и комплектующие Chevrolet или Daewoo Lanos, который стал классикой своего сегмента, предлагает владельцам уникальную возможность дополнить свой автомобиль разнообразными аксессуарами и комплектующими. Существует несколько важных элементов, которые могут сделать ваш Ланос еще более стильным и функциональным – какие же?
Терміновий викуп автомобілів у Києві: швидке та зручне рішення для власників У світі постійно змінюються обставини, і іноді власники автомобілів знаходяться в ситуаціях, коли терміновий викуп стає єдиним виходом. У цьому контексті велику популярність отримав викуп авто в Києві. Однією з провідних компаній у цьому напрямку є "AvtoPride", яка пропонує широкий спектр послуг для власників транспортних засобів.
Новый Toyota Hilux: совершенство в каждой детали Toyota Hilux - икона надежности и мощи в мире пикапов. Тойота Хайлюкс от Сити Плаза продолжает легенду, предлагая выдающуюся производительность, внедорожные возможности и стильный дизайн.
Еволюція автомобільних двигунів: від перших бензинових до сучасних електричних систем Перші двигуни ДВС були з одним циліндром і, щоб зробити силовий агрегат потужнішим, доводилось збільшувати об'єм циліндра. Згодом стали досягати більшої потужності шляхом збільшенням кількості циліндрів.
Виды боковых зеркал Хороший обзор и безопасность во время езды или парковки — ключевые параметры, которые дают боковые зеркала. Более того, законодательно автомобиль не может ездить по дорогах общего пользования без этих комплектующих или с разбитым зеркальным полотном.
Амортизаторы для надежной дорожной уверенности от УКР ПАРТС Работоспособные амортизаторы автомобиля играют ключевую роль в обеспечении комфорта и безопасности во время движения. Автомобиль подвергается воздействию разнонаправленных сил, которые могут повлиять на его управляемость и стабильность.
Ще більший та потужніший: чим здивує оновлений пікап Mitsubishi L200? Нещодавно у Таїланді відбулась презентація шостого покоління легендарного пікапа L200. Він збудований на новій рамі, має сучасніший салон та потужніший двигун.
Автомобільний газ: «задують» чи «надують»? Експерти перевірили якість блакитного палива на АЗС.
Японські чи китайські мотоцикли Мотоцикли – транспорт впевнених у собі людей, що цінують свободу, відчуття польоту та швидкість. Надійні «залізні друзі» є у багатьох випадках незамінними, і реальність така, що не лише байкери, але й пересічні водії постають перед потребою придбати техніку, яка служитиме довго і якісно. І при цьому коштуватиме порівняно недорого – адже економічної кризи в країні оминути не вдається нікому.
Когда менять воздушный фильтр Фильтрующие элементы – детали, отвечающие за защиту и нормальное функционирование ДВС.

Більше новин