Стало відомо, хто та скільки заробляє на ввезенні євроблях

10.05.2018 г. в 09:43, autotheme.info

Директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко вважає, що прості українці не можуть самостійно привезти собі “євробляху”.

Чому питання легалізації автомобілів на єврономерах вже який рік затягується? Директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко на своїй сторінці в Фейсбук вважає, що саме бізнесменам, які вболівають “за доступне розмитнення”, найбільш невигідне вирішення ситуації.

“Середня ціна ввезення “блях” через фірму – 1 тис євро. Помножте на 1,5 млн блях (за запевненням активістів). 1,5 мільярди євро (майже 50 мільярдів гривень) готівкою щорічно прості громадяни платять “бляхобізнесменам,” –говорить Олег Назаренко.

“Чи хочуть ці “бізнесмени” і силовики, які їх кришують, зменшення податків на імпортні авто? Чи вони хочуть, щоб українці самі за доступні гроші могли розмитнити імпортні авто? Чи хочуть вони, щоб закрився їх “бізнес” на бляхах? Ага! Бджоли проти меду! Ці “бізнесмени” і їх кришуватели в Раді будуть робити все можливе, щоб не зменшити податки на ввезення авто, щоб не зробити авто доступними для простих українців і не втратити своє джерело заробітку! Все просто!” – резюмує експерт.

Втім, без вказівки конкретних осіб, причетних до організації схем поставок в Україну автомобілів з європейської реєстрацією, припущення експерта залишаються лише припущеннями. Також слід звернути увагу, що в повідомленні представника автомобільних імпортерів і дилерів відсутні дані про фірми, які займаються постачанням нерозмитнених автомобілів в Україну.

Нагадаємо, що кількість автомобілів з європейської реєстрацією на українських дорогах зростає з кожним днем. За даними Державної Фіскальної Служби на початок 2018 року в Україні перебувало 425 тис. нерозмитнених автомобілів. Тільки в минулому році зростання ринку “євроблях” склало 354%.

загрузка...
Еще одна новость

Секретні розробки українських заводів: ЛуАЗ-1901 “Геолог” – волинський плаваючий позашляховик

10.05.2018 г. в 09:43, autotheme.info

У 1975 році почалися роботи з модернізації ЛуАЗ-967 відповідно до побажань військових: тепер ТПК належало перевезення не двох, а чотирьох лежачих поранених. Розмістити таку кількість поранених можна було тільки за спиною водія: для цього платформу довелося подовжити до 4.6 м, а вантажопідйомність збільшити до 650 кг. При таких габаритах ТПК міг зберегти…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Как мотовездеходы стали броневиками (видео)

10.05.2018 г. в 09:43, www.autocentre.ua

Специалисты израильской компании Plasan решили построить самое подвижное транспортное средство, покрытое броней. И у них это получилось. Мотовездеходы или ATV (All Terrain Vehicles) активно применяются пограничниками и спецназовцами в патрулировании территории и выполнения боевых заданий. Легкость и подвижность этих машин вне конкуренции. Однако…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть