Українським водіям знов ускладнять житя

17.05.2018 г. в 18:37, radio.nv.ua

У Міністерстві внутрішніх справ планують запровадити обов’язкову відеофіксацію практичної частини іспиту на водійські права. Про це йдеться у сюжеті Радіо НВ.

Де починається корупція

Як розповів начальник Головного сервісного центру МВС Владислав Криклій, це дозволить уникнути зловживання службовим становищем з боку інструкторів. Відеофіксацію встановлять в автомобілях сервісних центрів, а також у машинах автошкіл, які використовують під час іспитів. Крім того, у відомстві пропонують внести зміни до законодавства, аби відокремити теоретичні і практичні іспити на отримання водійських прав. За словами Криклія, на сьогодні корупція під час отримання водійських прав починається в автошколах.

“Ми будемо змінювати в нормативно-правових актах, щоб теоретичне складання іспитів і практичне складання іспитів, по-перше, було відокремлене. По-друге, ми активно працюємо над тим, щоб запровадити обов’язкову відеофіксацію всього процесу складання практичного іспиту. Таким чином, в наших інструкторів теж не буде бажання і можливості фактично зловживати. Дуже важливим рішенням в нашому випадку буде онлайн-запис на складання іспитів”, – розповів чиновник.

Криклій додав, що серед досягнень МВС у подоланні корупції під час іспитів – впровадження єдиного дизайну посвідчень водія та розробка єдиних питань для теоретичних іспитів.

Корупцію під час отримання водійських прав також породжують ресурси з продажу фіктивних документів. Про це заявив начальник Департаменту кіберполіції Національної поліції Сергій Демедюк. За його словами, кількість інтернет-ресурсів, які здійснюють торгівлю водійськими правами та іншими довідками, щороку збільшується. Демедюк зазначив, що побороти таку злочинну діяльність можна лише за допомогою створення відкритих реєстрів цих довідок і прав.

“Реклама, що стосується допомоги придбання водійських прав та медичних довідок, – це латентне шахрайство. Побороти його можливо лише способом відкритих реєстрів цих довідок і прав. Якщо людина буде бачити, що вона купує послугу і чомусь її документ під таким номером не з’являється в реєстрі, на це треба звертати увагу. І цей реєстр дасть можливість припинити злочинну діяльність шахраїв”, – вважає Демедюк.

Що будуть фіксувати?

Відеофіксація допоможе знизити корупцію під час практичних іспитів, але не побороти її повністю, водночас важливо, як саме проект буде реалізовано. Таку думку в інтерв’ю Радіо НВ висловив голова громадської організації Громадський комітет транспортної безпеки Юрій Папіровий. Він додав, що після впровадження цієї норми, тим, хто хоче отримати права, доведеться обов’язково приходити на іспит, маючи на увазі, що люди, які давали хабарі, могли взагалі бути відсутніми на практичній частині.

Папіровий вважає необхідним привести практичні іспити до європейських стандартів. Зокрема, подовжити їх час втричі, щоб екзаменатори мали змогу більш ретельно оцінювати навички водіння. Згідно з українськими нормативними документами іспит повинен тривати не більше чверті години, а за європейськими – не менше сорока п’яти хвилин

“Я не знаю, чи буде відеофіксація фіксувати насправді, тому що відеофіксація, я так зрозумів, буде лише самого водія фіксувати безпосередньо в автомобілі. А ось як він буде здавати, наскільки воно буде відображатися, як машина їде, як він виконує, оце цікаво, як вона буде реалізована”, – зазначив він.

Нагадаємо, минулого року Україна та Франція підписали угоди про взаємне визнання водійських прав. Громадяни України, які легально проживають у Франції та французи, які законно проживають в нашій країні, можуть обміняти свої національні водійські посвідчення на аналогічні документи країни проживання. Раніше з українським посвідченням водія у Франції можна було їздити не більше року, а потім слід було отримувати національні права, здавши теоретичний і практичний іспити і заплативши близько тисячі євро. Угода не скасовує норму закону, однак тепер обмін може здійснюватися без здачі теоретичних і практичних іспитів і, відповідно, без витрат на їхню оплату.

загрузка...
Еще одна новость

Недозащитили автопром! ЗАЗ выпустил за апрель аж один автомобиль

17.05.2018 г. в 18:37, autotheme.info

Украинская компания стала производить значительно меньше легковых автомобилей. За апрель 2018 года с конвейеров Запорожского автомобильного завода сошел только один легковой автомобиль. В марте производитель выпустил их 20. Такую статистику последних месяцев работы ЗАЗа опубликовала Ассоциация автопроизводителей Украины. Производство автобусов…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Укрaїнцi змoжуть кyпити зa бeзцiнь пoпyлярнy мoдель

17.05.2018 г. в 18:37, www.autocentre.ua

В сeрeдньoму хoрoший eкзeмпляр Renault Duster з прoбігoм в ЄС кoштує 7,5-8,5 тис. єврo, тoму пригaняти і рoзмитнювaти цeй aвтoмoбіль в Укрaїні oсoбливoгo сeнсу нeмaє, oскільки у нaс купити тaкий крoсoвeр нa укрaїнській рeєстрaції мoжнa зa 10-12 тис. дoлaрів, пишe aвтoцeнтр. Алe інкoли нa єврoпeйськoму ринку вдaється відшукaти привaбливі прoпoзиції…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть