Топ-виробників, що випускають з конвеєра автомобілі з несправними двигунами

05.06.2018 г. в 17:42, 2plus2.ua

Захмарна ціна за авто класу люкс абсолютно не гарантує його надійність.

Двигун – серце автомобіля, але що робити, коли це серце уже народилося хворим? Ми склали топ-5 автомобільних двигунів, які найбільше розчарували своїх власників.

5 місце.

Хоч як це не дивно, це місце посів Мерседес зі своїм М-273. Його встановлювали майже на усі моделі з 2005 року. Статистика невтішна: ледь не кожен другий двигун цієї серії має проблеми із балансувальним валом. Компанія усунула вади лише за три роки. За цей час власники Мерсів повернули тисячі авто.

4 місце.

Переплюнувши Мерседес на четверте місце доплентався 1.2 HTP від Skoda. Саме він з 2001 року до 2009 року мучив власників Фабії і Румстерів. Найбільшою проблемою став привід ланцюгового механізму.

3 місце.

BMW n46 посів третє місце хіт-параду. Його найбільшою проблемою став сервопривод valvetronic, який має функцію регулювання подачі паливної суміші у двигун. Живе це серце усього близько 80 000 кілометрів.

2 місце.

Срібний призер топу двигун від японської компанії Isuzu – це дизель D-max. Встановлювали його як на пікапах компанії, так і на Опелі, Рено та Сааб. Люди купували ці автомобілі сподіваючись на славетну японську надійність, але невдовзі отримували неприємний сюрприз. Мотор доводив до сказу постійними проблемами з форсунками високого тиску та електрикою. Час від часу у нього ще потрапляла охолоджувальна рідина.

1 місце.

Абсолютну перемогу у нашому топі здобувають хлопці зі Штутгарта зі своїм двигуном porsche 3.4 B6 1998 року. Його спеціально підготували для новенького Porsche 996. Через помилку інженерів, головка блоку циліндрів часто репалася, наче перезрілий кавун. А у третини екземплярів кленило колінчастий вал. Цього аж ніяк не очікували від авто вартістю аж за 100 000€, яке в одну мить могло перетворитися на відро з гайками.

загрузка...
Еще одна новость

Власників євроблях поставили перед жорстоким вибором

05.06.2018 г. в 17:42, uanews.org.ua

Власники «євроблях» ризикують найближчим часом стати нев’їзними в ЄС і отримати штрафи на чималі суми. Про це на своїй сторінці у Facebook повідомив журналіст Євгеній Плинський. За його словами, почалося все зі спільного розслідування Посольства Литви в Україні та місцевої влади. Розглядалися переважно схеми перевезення таких машин. — «Виявляється,…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Что говорят в Сети о новых ставках растаможки от Южаниной

05.06.2018 г. в 17:42, autonews.ua

Не так давно Глава комитета Верховной Рады по вопросам налоговой и таможенной политики Нина Южанина заявила о том, что готовится закон по которому большинство нынешних машин «на бляхах» и просто б/у авто из Европы можно будет растаможить за небольшие деньги. Известный автоадвокат Вадим Володарский предлагает пойти еще дальше и отменить все экологические…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть