"Містика" Керченського мосту: Путін не пішов по кримській землі

20.06.2018 г. в 14:26, gazeta.ua

Кримське окупаційне керівництво вляпалося з "грандіозними проектами" Керченського мосту та траси "Таврида.

15 травня на відкритті Керченського мосту, не було "очільників" Криму Володимира Константинова й Сергія Аксьонова. Про це написав автор Хаджа Кьирімдашев, передає "Кримська світлиця".

"Грубе порушення протоколу: в Крим їде "перша особа держави", а "господарі" не зустрічають. Після урочистих промов, нагороджень учасників будівництва і привітань присутніх на урочистостях учасників небагатолюдного мітингу Путін з мосту на кримський берег так і не зійшов. Виглядало так, ніби кримська земля небезпечніша за Кримський міст", - зазначає автор.

На думку автора, однією з версій може бути те, організації виконали практично всі роботи з будівництва автомобільного переходу через Керченську протоку. Але кримська "влада" не зуміла організувати навіть мінімум — спорудити дорожні під'їзди до мосту і вирішити проблеми із соціальними питаннями на прилеглих територіях.

"Єдина стара дорога Керч — Сімферополь — Севастополь перетворилася на суцільну тягнучку ще чотири року тому. Переорієнтація транспортних потоків Криму лише на одну дорогу в напрямку Керчі разом зі збільшенням транспортних засобів на півострові призвела до багатокілометрових заторів автівок. Люди висловлюють неприховане розчарування такими кримськими вояжами. Сьогодні нова траса "Таврида" готова лише на третину. Екскаватори махають ковшами по всьому маршруту, проте проїхати новенькою трасою можна буде лише в 2020-му", - йдеться у матеріалі.

Крім того, зазначається, що кримська "влада" не організувала будівництво дорожніх під'їздів до мосту через брак будівельних матеріалів.

"Для об'єктів із режимом високої швидкості і великим навантаженням потрібен тільки гранітний щебінь марки 1400, а його в Криму немає. Щодо піску, то морський не підходить для дорожнього будівництва, тут використовується річковий, запаси якого в Криму обмежені. Тож і щебінь, і пісок завозять на будівництво з російського берега поромами і баржами", - повідомляється.

Другою версією є те, що будівельники на дорожніх під'їздах використали пісок з дамби Нижньо-Чурбаського хвостосховища, розташованого за 10 км від мосту.

"У хвостосховище до дев'яностих років скидали отруйні відходи виробництва металургійного підприємства "Камиш-Бурунський залізорудний комбінат". У цьому піску кількість миш'яку перевищує гранично допустиму концентрацію в 500 разів, ванадію — у 3,5 рази, хрому — у 1420 разів, фосфору і заліза — у 341 і 370 відповідно. У піску греблі, яка граничить з відходами, вміст миш'яку в 377 разів перевищує гранично допустиму концентрацію. Жителі керченського мікрорайону "Сонячний" і приватники з передмостових територій, які підлягають відселенню, планували скористатися нагодою поскаржитися самому Путіну на кримських "керманичів", розказати і про відселення, і про отруйний пісок, але ж у списках "запрошених" їм, зрозуміло, не знайшлося місця", - зауважив дописувач.

Зазначається, що на відкриття мосту намагалися потрапити мешканці села Тургенєве Білогірського району. На території села в котловані колишнього вапнякового кар'єру "Біла скеля" два роки тому постав полігон твердих побутових відходів.

"Сюди звозять сміття з Ялти, Алушти, Сімферополя й восьми районів Криму. Таке собі "Грибовицьке сміттєзвалище". Опікуються цим бізнесом колишні очільники Білогірського району пани Русецький та Луговик. Бізнес побудували тут досить перспективний: прямо біля звалища відновили незаконний видобуток та виготовлення будівельних блоків і тирси, яку продають на будівництво траси "Таврида" по 150 рублів (75 грн) за 1 тонну. Це вдесятеро дешевше, ніж пісок з Росії. Тож чи довго проіснує "Таврида" на такій основі? На всій цій трасі замість передбачених проектантами гранітного щебеню та річкового піску застосовують значно дешевші й непридатні для цього місцеві вапняковий щебінь і тирса", - додав Кьирімдашев.

За третьою версією автора, в окупованому Криму триває дерибан.

"Після обрання старого-нового президента РФ в уряді цієї держави відбувається ротація кадрів, уточнюється державний курс, тож найближчим часом і в "керівництві" Криму мають бути зміни. Нещодавно Крим "увійшов" у Південний федеральний округ з центром у Ростові-на-Дону. Українська коса Тузла несподівано відірвана від Криму і передана в підпорядкування РФ. Отже, дерибан українського Криму триває. У такому контексті вже не дивують проекти радників Путіна про переведення у федеральне підпорядкування прибережних міст Ялти, Алушти й Судака", - зазначається.

Керченський міст знищує кримське підприємство. У травні Керченська поромна переправа перевезла 208,9 тис. пасажирів. Це на 43% менше, ніж в травні минулого року.

загрузка...
Еще одна новость

Чем Geely собирается покорить европейский рынок (фото)

20.06.2018 г. в 14:26, autonews.ua

Geely заключила договор о стратегическом сотрудничестве с компанией Shell, а также представила свои планы по созданию новой дизайн-студии в Великобритании и нового научно-исследовательского центра в Европе! На церемонии завершения трансконтинентального тура «Вызов ста градусам по долготе» Geely заключила договор о стратегическом сотрудничестве с…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Що робити, якщо «закипів» двигун?

20.06.2018 г. в 14:26, avtosovet.com.ua

Серед усіх можливих неприємностей, з якими бояться зіткнутися навіть більш досвідчені водії, найбільш неприємною є перегрів двигуна. Дійсно, адже ця проблема може принести абсолютно непередбачувані результати. Як мінімум, вам доведеться затриматися в дорозі, максимум – потрібно буде шукати кошти на дорогий ремонт, або ж заміну двигуна в цілому. Тому,…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть