В Україні пропонують анулювати акциз на всі транспортні засоби

22.06.2018 г. в 10:10, mashyna.com.ua

Замість чергових таблиць та формул, нардепи пропонують скасувати акциз на транспортні засоби взагалі.

Поки ми прицінювались у скільки може обійтись розмитнення авто або ж «легалізація євробляхи» за формулою, запропонованою у «комітетському» законопроекті №8487, до Верховної Ради внесено ще одну пропозицію. Законопроекти №8505 та 8506 мають доволі просту та зрозумілу мету: скасувати акцизний збір на транспортні засоби.

Автори документів пропонують цілком виключити із статті 215 Податкового кодексу (з переліком підакцизних товарів) розділ УКТ ЗЕД групи 87 «транспортні засоби». Тобто, якщо цей документ отримає статус закону, то нові та вживані, бензинові, дизельні і електричні, легкові, вантажні, автобуси, мотоцикли, причепи, а також кузови та кабіни до транспортних засобів стануть непідакцизними товарами.

У законопроект закладено умову, яка стосується розмитнення транспортних засобів згаданих категорій. Митне оформлення практично усіх типів ТЗ буде заборонено у разі, якщо вони мають походження (або ввезені) з країни, визнаної державою-окупантом. Це обмеження стосуватиметься як нових, так і вживаних ТЗ. Норму пропонують залишити в дії до моменту офіційного скасування рішення про визнання РФ країною-окупантом.

Що це значить на практиці? Розмитнення будь-якого транспортного засобу відбуватиметься із застосуванням лише двох компонентів: мита та ПДВ. Окремо сплачуватиметься збір за першу реєстрацію у Пенсійний фонд. Також зникне діюче обмеження на переобладнання ТЗ із вантажних у пасажирські, яке зараз фактично заморожене необхідністю сплати акцизу у повному розмірі, як за легковий автомобіль, коли сума податку може в кілька разів перевищувати вартість авто в цілому.

З країнами ЄАВТ, Канадою та ЄС діють спеціальні ставки мита на транспортні засоби, де на окремі категорії вже встановлені нульові ставки, а на деякі вони будуть встановлені згодом, згідно графіків зниження мит. У разі отримання проектом №8505 статусу закону, розмір митних платежів для розмитнення будь-якого авто, привезеного із-за кордону, становитиме 20-30% від його вартості. А якщо купувати автомобіль в країнах ЄС у юридичних осіб, у яких передбачається можливість повернення місцевого ПДВ, то подорожчання авто після пригону взагалі може становити лише кілька відсотків.

Якщо ви уважно прочитали текст до цього моменту, то жодного разу не зустріли згадки про норми «Євро». Адже, якщо ці вимоги залишаться діючими, максимальний вік «прохідного» вживаного авто зараз становитиме 8 років, а з 2020 року – 5. Але, покопирсавшись в архівах законопроектів, ми відшукали дещо підзабутий у радівських кулуарах документ із номером 5561, авторський колектив якого майже такий, що і у описаного законопроекту №8505, котрий має скасувати акциз. Нагадаємо, що у проекті №5561 запропоновано скасувати усі вимоги відповідності нормам «Євро» для вживаних авто, залишивши їх лише для нових. Натомість, машини з пробігом, перед реєстрацією, мають проходити обов’язковий технічний контроль.

Отож, якщо ці документи отримають підтримку у сесійній залі, розмитнення автотранспорту може суттєво спроститись та подешевшати. Звісно, що за цими ж принципами можна буде провести «легалізацію євроблях», щоправда запобіжних механізмів проти подальшої експлуатації нерозмитнених авто та ввезення нових «блях» згадані законопроекти, на відміну від «комітетського» з/п №8487, не передбачають.

Нагадаємо, що залишається всього 2 пленарних дні, у які можуть бути прийняті зміни до Податкового кодексу (згідно ст. 4.1.9 ПКУ). Хоча, неодноразово бували випадки, коли термін у 6 місяців до зміни податкового законодавства не дотримувався і закони набували чинності, але порушення регламенту завжди може бути використане противниками того чи іншого нововведення для його скасування.

загрузка...
Еще одна новость

Українські чиновники пересідають на «євробляхи»

22.06.2018 г. в 10:10, auto.24tv.ua

Автівки на єврономерах можна часто помітити не тільки на українських дорогах, а й у деклараціях чиновників. До того ж і там, і там їх кількість продовжує невпинно зростати. Як показало нещодавнє дослідження, у держслужбовців протягом минулого року їх кількість збільшилася майже у два рази. Минулого року ми вже підраховували “євробляхи”, а тепер…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Видеофиксация ПДД: какие сложности могут возникнуть при расчете штрафов

22.06.2018 г. в 10:10, autonews.ua

После запуска системы автоматической фиксации нарушений ПДД каждому водителю придется столкнутся с несколькими схемами начисления штрафов. Для того, чтобы точно знать сколько писем счастья и на какую сумму придет за нарушение — необходимо четко знать и понимать механизмы калькуляции. Автоюрист Владимир Караваев предложил автомобилистам уже сейчас…

Прочитать новость
загрузка...

Больше новостей

загрузка...

© 2013-2018 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть