Экономию топлива будут рассчитывать по-новому

10.04.2016 г. в 06:33, avtoblog

PSA планирует изменить подачу информации о топливной экономичности Опель, Пежо и Citroen.

Чтобы вернуть доверие потребителей, пошатнувшееся после так называемого «дизельного скандала», в альянсе Peugeot Citroen и компании Opel решили начать измерять топливную экономичность по новому, более строгому методу WLTP. Еще до официального введения данного стандарта.

Первым автомобилем марки Opel, в паспортных данных которого будут значиться более реальные показатели расхода топлива, станет новая Astra. В свою очередь французы решили более кардинально подойти к этому делу, и пообещали к началу лета обновить характеристики 30 автомобилей, продающихся под брендами Peugeot, Citroen и DS. В прошлом месяце в альянсе Peugeot Citroen уже провели собственное исследование на соответствие заявленного расхода топлива реальным цифрам, в рамках которого инженеры испытали три модели: хэтчбек Peugeot 308, минивэн Citroen C4 Grand Picasso и компакт DS3.

Результаты тестирования показали, что в зависимости от модели разбежность между реальным расходом топлива и паспортным достигает от 30 до 40 процентов. К слову, решение альянса нельзя назвать спонтанным, так как раньше они уже заявляли о намерении перейти на более строгий стандарт исследования топливной экономичности. По мнению главы исследовательского центра PSA Жиля Ле Борне, такие существенные различия между реальными цифрами и официальными вызваны множеством факторов, среди которых вес автомобиля, стиль вождения, и отключение во время испытаний дополнительного оборудования, такого как кондиционер, информационно-развлекательная система и других всем привычных удобств.

Большинство экспертов склоняются к мнению, что введение стандарта WLTP поможет значительно приблизить паспортные данные о расходе топлива к реальным цифрам. Что ж ждать осталось совсем недолго - уже в 2017 году всех автопроизводителей обяжут проходить проверку по методу WLTP.

загрузка...
Еще одна новость

Вражає: найбільше кладовище автомобілів у світі

10.04.2016 г. в 06:33, mmr

Ці моторошні, апокаліптичні зображення цілком реальні. Це найбільше кладовище автомобілів в світі розташоване неподалік від села Шатійон в Бельгії, пише travelask . За міською легендою, автомобілі були залишені тут американськими солдатами після Другої світової війни. Вони не могли відправити їх в США і вирішили приховати на деякий час в лісі, але багато хто так і не повернувся за ними. Місцеві жителі твердять, що це просто старе звалище транспортних засобів, що залишилися після Другої світової війни, і воно не має відношення до солдатів. Так чи інакше, тут досить моторошно. Це місце навіть засвітилося в популярному серіалі Walking Dead. Раніше тут було три кладовища, але зараз налічується близько 500 ретро авто. Більшість автомобілів було вкрадено місцевими жителями через відсутніс…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Скільки можна буде заощадити, якщо скасують ввізне мито на вживані авто

10.04.2016 г. в 06:33, mmr

Що таке ввізне мито? Відповідно до Закону «Митний тариф України», ввізне мито становить 10% від суми митної вартості транспортного засобу. Виняток становлять автобуси з дизельними моторами об’ємом мотора понад 5 л, ті, що служать для перевезення більше 10 людей (20%), електромобілі (8%) і нові легкові авто з об’ємом двигуна понад 3 л (5%), пише autocentre.ua Якщо говорити про конкретні приклади, то давайте порахуємо, скільки можна буде заощадити на розмитненні, наприклад, VW Passat. Не забуваємо, що машина повинна відповідати нормам токсичності вихлопу Євро-5. Це означає, що фактично б/в машина не може бути старше 2010 року. Для прикладу візьмемо Volkswagen Passat з дизельним мотором 2.0 TDI. Всі митні платежі легко порахувати з…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

В якій комплектації краще купувати авто

10.04.2016 г. в 06:33, dr.ck.ua

«База» або «Повний фарш»: яку комплектацію вибрати і за яке обладнання можна не переплачувати? Купуючи новий автомобіль, ми хочемо отримати максимум за свої кревні. Політика багатьох автовиробників часто така, що вони заманюють нас в автосалон «базовими», дуже приємними цінами, а вже після, розхвалюючи дорожчі комплектації, збирають вершки - зазвичай тоді, коли наша машина за ціною вже наближається до найдорожчого виконання. Більше того, з часом виявляється, що без деяких оплачених «фішок» можна було цілком собі прожити. Але не варто в усьому звинувачувати підступних дилерів: ми самі піддаємося на деякі спокуси. Від яких же опцій можна відмовитися? На зорі автомобільної ери багато покупців самозбіглих візків відмовлялися від додаткового «тещиного місця», від електричного стартера і навіть від твердого даху. Сьогодні…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть