Що треба знати про роботу ГБО
17.05.2016 р. в 18:38, vipautonews
Запуск ГБО на карбюраторному двигуні
Холодну силову установку автомобіля при температурі нижче мінус десяти градусів необхідно здійснювати на бензиновій, паливній суміші пише m2motors.com.ua . Досягши температури, рівної 50 градусам, робиться перемикання комутатора в середнє положення безпосередньо в салоні авто. Після вироблення бензинової суміші з камери карбюратора з’являться перебої в роботі двигуна, у цей момент необхідно зробити комутаторне перемикання в позицію “газ”.
Паркуючи свій автомобіль на нічний час, необхідно перевести двигун на бензинову суміш. При цьому обороти повинні досягти рівня 3500-от оборотів за одну хвилину. Процедура вироблення не здійснюється. Чекаєте деякий час, до моменту заповнення поплавцевої, карбюраторної камери бензиновим паливом.
Запуск на авто з інжектором
Транспортний засіб, оснащений інжектором, при установці ГБО забезпечується установкою двопозиційного, автоматичного перемикача або комутатора, з положеннями “бензин” і “газ”. При роботі на бензиновій суміші на комутаторному датчику спалахує сигнальна лампочка червоного кольору. При переведенні автомобіля на живлення газовою сумішшю, необхідно виконати наступні маніпуляції: робиться перемикання комутатора на “газ”. Здійснює прогрівання до 50 градусів.
У цей момент лампочка датчика продовжує світитися червоним кольором. З натисненням педалі акселератора досягається рівень оборотів 2.5 тисяч. Далі необхідно різко відпустити педаль. Двигун перейшов на живлення газовим паливом, червона лампочка гасне, а спалахує зелена лампочка.
Запуск ГБО на авто з інжектором з працюючою системою лямбди-контролю
Пуск силової установки авто, що має інжектор і систему лямбди-контролю, здійснюється, як і в попередньому прикладі, на бензиновій суміші. Допускається прогрівання двигуна до температурного рівня, рівного 35 градусам, що збереже в робочому стані редуктор.
Далі на комутаторі відбувається мигання зеленого світлодіода, що означає – живлення двигуна відбувається бензиновою сумішшю, є готовність здійснення переходу на живлення газовою сумішшю.
Водій повинен натискати педаль акселератора виходячи на режим оборотів, рівний двом тисячам, після чого педаль різко відпускається. Світлодіод спалахує постійним зеленим кольором. Переведення двигуна на живлення газом закінчений.
Запус ГБО четвертого покоління на авто з інжектором
Ваш автомобіль має систему розподілюваного газового уприскування. Перехід здійснює за тим же самим принципом, як на транспортному засобі, який має у своєму оснащенні систему лямбди-контролю. Виняток – тільки при автоматичному поверненні на живлення бензиновою сумішшю. Після зниження газового тиску на рейці форсунки на певний час, що враховується заданою програмою, відбувається подання команди на здійснення перекладу роботи двигуна на бензин.
Система контролю здійснює у цей момент подання звукового сигналу. Світлодіод зеленого кольору випромінює миготливий сигнал.
Запуск ГБО першого і другого покоління на автомобілях
Якщо наявна потужність двигуна автовласника не влаштовує, відбувається велика паливна витрата, то рекомендується регулювання тільки на станції технічного обслуговування. В результаті ж самостійних дій може з’явитися хлопок, що приведе до виходу з ладу ДМРП.
Зміна повітряного фільтру повинна робитися через кожні шість тисяч кілометрів.
Обов’язково контролюйте рівень конденсату, від якого необхідно звільнятися шляхом відкриття гвинтової пробки корпусу редуктора. Така процедура робиться через кожні три тисячі кілометрів пробігу.
Маючи в комплектації інжектор, при появі хлопка на газі, двигун відразу ж необхідно перекласти на живлення бензиновою сумішшю. За допомогою або консультацією треба звернутися на станцію технічного обслуговування.
При інжекторному двигуні, не рекомендована експлуатація автомобіля, що не має запасу бензинового палива. Наявність повітряної пробки призводить до виходу з ладу бензинового насоса. Рекомендований бензиновий недоторканний запас – 10 літрів палива.
ГБО четвертого покоління на двигунах з наявністю газового інжектора не рекомендовані до експлуатації, якщо відсутня фільтрація тонкого очищення. Інакше, це може привести до поломки газових форсунок.
При експлуатації ГБО четвертого покоління з газовим інжектором не рекомендовано встановлювати плавкі запобіжники, чий номінал вище за показник 15-ти ампер, недотримання цієї вимоги виведе з робочого стану управлінський блок.
Частоту оборотів на холостому ходу можна відрегулювати спеціальним гвинтом, який знаходиться на корпусі редуктора.
Не забувайте, у разі потреби проведення консервації транспортного засобу на тривалий час закрити магістральний і заправний вентиль на балонному мульти клапані.