Чому не варто купувати старий Smart

27.05.2016 г. в 11:27, mmr.net.ua

В останні кілька років малі та верткі автомобільчики Smart стають в Україні дуже популярними. Журнал «Автоцентр» провів тест старих Smart першого покоління в 3-дверному виконанні ForTwo і з’ясував, чи варто купувати такі машини.

Smart ForTwo приваблює жителів українських мегаполісів своїми компактними розмірами, які дають можливість паркуватися на Smart в таких місцях, де звичайна машина не поміститься, під’їжджаючи практично впритул до перешкод. Ну і звісно – ставити «крихітку» хваленим смартівським способом перпендикулярно паркування, що є незаперечною перевагою цієї моделі і за що, серед іншого, її обирають жителі міських мегаполісів.

Крім того, Smart дивує своєю неординарністю. Так, під звичним капотом двигуна немає – його встановлено в задній частині авто під підлогою багажника. Капот не відкривається і виконаний єдиним цілим з переднім бампером і крилами. Більшість навісних панелей його кузова – пластикові (передня частина, бампери, фільонки дверей і кришки багажника). Привід коліс в усіх Smart – задній. Для зручності посадки дверцята виконано дуже великими, плюс до всього вони позбавлені традиційних дверних рамок. Незвичайна і кришка багажника – вона складається з двох окремих частин: верхньої скляної, через яку зручно класти легку поклажу, і нижньої з металевим каркасом, яка відкидається вниз і здатна витримати навантаження до 50 кг (див. фото).

Утім, у всій цій красі і незвичайності є і зворотний бік медалі. Який – дивіться наш відеозвіт.

загрузка...
Еще одна новость

КрАЗ «Бурлак» – український супертягач для екстремальних кліматичних і дорожніх умов

27.05.2016 г. в 11:27, mmr

КрАЗ Т17.0ЕХ «Бурлак» — український супертягач, розроблений Кременчуцьким автомобільним заводом АвтоКрАЗ в 2009 році, з 17 вересня 2010 року випускається серійно, пише MMR. Супертягач КрАЗ Т17.0ЕХ призначений для транспортування напівпричепів і причепів повною масою до 75 тонн. Автомобіль працює в екстремальних природних, кліматичних і дорожніх умовах в діапазоні температур від −50 до 60 градусів Цельсія на висоті до 5 000 м над рівнем моря, долає водні перешкоди завглибшки до 1,5 м і сніговий покрив до 0,6 м Їх поставляли споживачам Свердловської області, Красноярського Хабаровського країв і Якутії, де автомобілі використовуватимуться для перевезення спеціального важкого устаткування (колтюбінгових і бурових установок) на нові нафтові і газові родовищ…

Прочитать новость
И еще это можно почитать

Сеть «взорвали» фото «хардкорной версии» Renault Clio

27.05.2016 г. в 11:27, avtoblog

Агрессивный вид, модели придают стильные детали кузова. В интернет попали изображения более мощного варианта Renault Clio RS, который помимо прироста производительности предложит более агрессивный внешний вид. Это подтверждают изображения, опубликованные французским ресурсом TheAutomobilist.fr. По сравнению с обычной версией изменились колесные арки и боковые юбки. Кроме этого стоит отметить вентилируемые передние крылья для охлаждения тормозной системы и большое заднее крыло для увеличение прижимной силы. Как ожидается, за производительность будет отвечать знакомый турбированный 1,6-литровый двигатель с четырьмя цилиндрами, который получит дополнительные 30 лошадиных сил (22 кВт). В итоге хетчбек сможет вырабатывать до 250 л.с. (186 кВт). Как увеличится крутящий момент, неизвестно, но текущ…

Прочитать новость
загрузка...
И кое-что еще!

Чому дорожчає пальне: два міфи і дві причини

27.05.2016 г. в 11:27, mmr

Якщо проаналізувати динаміку цін на бензин і дизельне паливо на європейському ринку, де, власне, закуповують 80% бензину та ДП усі українські трейдери, можна побачити, що протягом квітня місяця ціни зросли на 15-20%, при цьому гривня за той самий період укріпилася на 4%. Про це під час прес-конференції заявив експерт нафтової галузі, заступник директора НТЦ “Психея” Геннадій Рябцев, передає кореспондент УНН. За його словами, у суспільства існує декілька міфів щодо чинників, які впливають на кінцеву ціну пального для споживача. “Існує декілька міфів, які у нас курсують в ЗМІ, і особливо, в державних установах. Перший міф полягає у тому, що на світовому ринку нафти продають нафту. Насправді, ті нафтові котирування, які у нас є, відображають виключно перетоки фінансових ресурсів із одних ринків на інші, при чому ці фінансо…

Прочитать новость
Loading...

© 2013 AvtoVod
info@avtovod.org.ua

Закрыть
Нажмите «Нравится» и читайте автомобильные новости в Facebook!
Спасибо, я не хочу больше это видеть